今曰本來睡得甜 點知一個電話吵到我起 身,今日想去雅HOME BUT均焰唔去......唉..唔去咁就算啦.
成日比人咁話,是咪我一開頭就是錯??上年都沒氏但是今年........................應該點做呀?唉!