本身約左b去a home,但是a唔比人去佢 home之後就沒人約我,留起(all day)自己home真是好悶呀!!今日重要是陰天
去左沙角~同劉玉玲去雅彥home,玩下玩下呆蕉話佢黎得,玩完鋤大d(ha我次次都winhaha)就玩x盲雞wo原來玩x盲雞是要轉架></轉到我頭都暈啦..之後d衰野就.....唔好講啦,本新豆腐c都話黎架但是唔知點解又唔黎~唔打啦..