今日星期5 返埋放假=]
聽日去沙灘 詩都去ya^^
------------------------------
今日好笑呀 笑到留眼淚呀
返去入canteen 傾計 傾傾下 我支筆冇啦啦彈出黎xd 嚇笑人
跟住上堂朝早冇乜野呀
普通話堂笑死xd
估唔到莊俊文真係好搞笑 識落真係好搞笑
唔識點講 但係真係比佢整到笑死xd
我地係到扮d樣啦總之
跟住食飯 未做好i.s. 作業
拎左出去 比詩拎左我本野=]
跟住比返我 就返學做啦
做完 原來唔洗做
跟住數學堂又笑死xd
又扮樣 勁搞笑 真係xd
又係莊俊文呀 真係笑死我同李朗
勁過唒穎呀 係扮得好靚 好似 好笑xd
跟住放學啦 同詩一齊走啦
係佢樓下行行行行 左好耐呀
跟住佢就返屋企lu
聽日去沙灘 爽爽爽爽
今日好
|