又再返學 爽 但係唔記得唒d好笑野啦= =
今日day 6 一開始
自己上樓 我唔記得要交雙週記 所以未做= =
跟住上到去 第1堂就英文
我本來係canteen用左張紙做左架啦
跟住佢又話唔收
跟住要買簿啦 食飯個陣
英文堂 好9999
今日有張紙要玩啦
係問 問題既 如果有 就簽個名咁
跟住 第9題 最後個題啦
問有 女朋友 既 簽啦
個個都黎問我....
跟住做唒啦 唔洗睇問題做 是但搵人簽得啦
跟住要問埋 問到最後個題 穎 李朗個d 舉手答
個個都指住我....老師又話比黎睇下呢 ....
個個屈機既....跟住就唔理佢啦= =
跟住p.e.堂
張高華教 少少屈機
要跑步熱下身 跟住吹雞就要返返佢面前 坐低
佢走到勁遠= = 跟住 度高磅重
我高左7cm ya 171cm =]
跟住小息 跟住完啦
跟住中文兩堂 oh= =
一開始個堂 一路教書 好悶
跟住又又得休息 係到玩 爽
跟住英文堂答問題有個夾送既
穎就夾左係個頭到@@
比老師望到 話佢xd 星星夾黎 真係一粒星個d星
跟住完啦 數學堂 好好
趙sir 真係教得好 但係我地係到玩真係覺得 有d唔應該....
佢一直咁教啦都係 計唒d數 又玩 啦
跟住差5多落堂 仲有3,4分鐘
就話 攰lo 又唔上
跟住又可以玩xd
跟住食飯 要買簿 買左本8個半既 簿
就返到去 做啦
做完 d字勁大隻 不過唔理 是但啦
跟住視藝堂 爽呀!!!!
係唔洗上啦 個個代課個老師乜都唔理 任出位 任玩 爽
跟住一開始做左功課先既
跟住就玩啦
李朗 係到無聊 好靜既
無啦啦 轉個頭 去後面 嚇個 '周瑜'
笑死 xd 嚇到佢死
跟住我又嚇莊俊文 佢唔驚 但係都係到笑xd
跟住玩誠實與大膽 冇咩好玩啦 係李朗 揀 大膽 摸呀 林智風
跟住 個個 好嘈咁
轉左一堂多d 陳副交 入黎 跟住個個 返唒位 唔嘈一陣
佢走左 又玩
我係到摺飛機 飛
跟住完lu 今日都幾好
跟住放左 係canteen 等左一陣
就走左返屋企= =....
放低書包 就出返去
去接詩
打電話比佢地 就見到啦
跟住送埋佢返屋企
係佢樓下同佢行左好耐咁
好好呀xd
跟住佢返屋企 啦
我聽日都要去等呀=]
跟住我就返屋企啦
返屋企個陣 架車死火呀....嚇死我呀....
跟住佢再開架車 就得啦 幾驚呀
今日好好好好
|