問題:我鍾意邊個?(有d無聊架xd) cursorshelp


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Just {Do} it
popo1309
暱稱: 寶寶
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
飛機仔
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-30
2009-10-26
2009-10-18
2009-10-14
2009-10-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
咁樣既一球 -0000- 算...
艾粒- 恐怖怪談 笑爆...
羽毛球  超強^^
你們看吧-0- 沒話可說
你能做到的3分波嗎?
我最鍾意的骨牌... +埋...
直頭爆笑.......
很讚呀!! 骨牌...我鍾...
桌球勁到...嚇親我媽媽...
笑到我........
這樣才是籃球!!!不看就...
超級歌詞庫
愛情句子很多的網
跳舞 勁~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 680
今日人氣: 9
累積人氣: 9694
2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


2008-09-11 分類: 未分類

又再返學 爽  但係唔記得唒d好笑野啦= =

今日day 6 一開始

自己上樓  我唔記得要交雙週記  所以未做= =

跟住上到去  第1堂就英文

我本來係canteen用左張紙做左架啦

跟住佢又話唔收

跟住要買簿啦 食飯個陣

英文堂 好9999

今日有張紙要玩啦

係問 問題既  如果有 就簽個名咁

跟住 第9題 最後個題啦

問有 女朋友   既  簽啦

個個都黎問我....

跟住做唒啦  唔洗睇問題做  是但搵人簽得啦

跟住要問埋  問到最後個題  穎 李朗個d  舉手答

個個都指住我....老師又話比黎睇下呢  ....

個個屈機既....跟住就唔理佢啦= =

跟住p.e.堂

張高華教  少少屈機

要跑步熱下身  跟住吹雞就要返返佢面前 坐低

佢走到勁遠= = 跟住 度高磅重

我高左7cm ya  171cm  =]

跟住小息  跟住完啦

跟住中文兩堂  oh= =

一開始個堂  一路教書 好悶

跟住又又得休息  係到玩 爽

跟住英文堂答問題有個夾送既

穎就夾左係個頭到@@

比老師望到 話佢xd 星星夾黎  真係一粒星個d星

跟住完啦  數學堂  好好

趙sir 真係教得好  但係我地係到玩真係覺得 有d唔應該....

佢一直咁教啦都係  計唒d數  又玩 啦 

跟住差5多落堂  仲有3,4分鐘

就話  攰lo  又唔上  

跟住又可以玩xd

跟住食飯  要買簿  買左本8個半既 簿 

就返到去  做啦

做完 d字勁大隻  不過唔理  是但啦

跟住視藝堂 爽呀!!!!

係唔洗上啦  個個代課個老師乜都唔理  任出位 任玩 爽

跟住一開始做左功課先既

跟住就玩啦

李朗 係到無聊  好靜既

無啦啦  轉個頭  去後面  嚇個 '周瑜'

笑死 xd  嚇到佢死

跟住我又嚇莊俊文  佢唔驚  但係都係到笑xd 

跟住玩誠實與大膽  冇咩好玩啦  係李朗 揀 大膽        摸呀 林智風

跟住 個個 好嘈咁

轉左一堂多d  陳副交  入黎  跟住個個 返唒位  唔嘈一陣

佢走左  又玩

我係到摺飛機 飛

跟住完lu  今日都幾好

跟住放左  係canteen 等左一陣 

就走左返屋企= =....

放低書包 就出返去

去接詩

打電話比佢地  就見到啦

跟住送埋佢返屋企

係佢樓下同佢行左好耐咁

好好呀xd

跟住佢返屋企 啦

我聽日都要去等呀=]

跟住我就返屋企啦

返屋企個陣 架車死火呀....嚇死我呀....

跟住佢再開架車 就得啦  幾驚呀

今日好好好好