Music Playlist at MixPod.com
今日國慶 放假 好野xd^^
由於今日放假 所以就約呀詩啦^^ 我地又係去市中心啦 12點係佢樓下等既.... 我遲左dd啦....
跟住同詩去到市中心 一直行行行行行行行行 去左好多地方啦 又睇下書書 跟住行到2點幾差唔多3點
就走啦 出左市中心個門口 見到許國棟 比佢見到d野tim.... 跟住我同詩去答k51 走啦
返到富太 佢買野食 我都買野食 跟住等佢上埋lift 我又走啦
跟住我去市中心再買d野 就返屋企啦
今日勁激爆爽好 ^^