死啦 詩今次 爆巨暴嬲我啦@@@@@@@@@@
--------------------------------------------
今朝比人捉 隻'物' 太短 記左bb紙 跟住is堂 冇野 中文堂 我做唒功課啦
跟住數學堂 羅sir黎 監堂 我唔識佢 但係都好大聲話 羅sir 好耐冇見啦喎!!!! xd 跟住r.s. 叉燒 楊姑 黎上 爽
跟住又係睇返叉燒d自己介紹 之前睇過 跟住問一d問題啦 問到男女朋友個d 又係問我.... 跟住中史 冇咩野 都係勁悶
跟住 i.h. 冇乜野啦 跟住食飯同詩一齊食^^ 今次冇人阻住啦^^ 跟住返去 去3樓 借左本英文書 跟住完來 唔洗睇英文書
跟住drama 勁好玩啦 但係好慘 d人好屎 咸濕 下次真係唔比人咸濕我啦! 跟住放學啦 同詩一齊走 今次上車 見到佢細佬啦
不過見到背面姐.... 差唔多見唒佢全家啦都xd 跟住去到富太同佢行行行 又係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好開心呀xd
跟住 我返返屋企啦 換件衫 6點半 出去睇戲 好好睇 但係詩打左好多次比我呀....我都冇聽.... 對唔住呀.... 因為睇緊唔講得電話.... 今次詩真係激嬲我啦真係.... 對5住呀
講返睇戲個到 真係睇得冇咁盡 本來我開頭隻腳 擺係前面張椅到 跟住睇睇下 見到 兩個宣道老師 e家唔記得係邊個啦 佢地同好似係佢地個仔 一齊睇 仲要坐我地後面 真係呀....
聽日佢可以返團契 真係要錫唒佢啦
|