今日超爆激爽啦
今日星期4 第1堂 週會 好悶呀 跟住英文兩堂 比人罰 企左半粒鐘 跟住成兩堂都冇上堂咁 都係鬧人
跟住小息落去做中史 落去個陣見到詩 跟住我就去1樓 佢就上返去啦 跟住原來拎人地個本中史作業黎對就得 跟住對完就上返去啦
跟住數學 冇乜野 都係玩 跟住中文都冇乜野 都係玩 跟住中史都係好悶 跟住打機黎精神下 跟住就放飯啦 跟住同詩一齊食 今次食得又係好快呀xd 食完就返返去啦
跟住上去圖書館一陣 跟住就上返6樓啦 跟住佢開左門我就走啦 因為要拎報紙 跟住閱讀堂 miss話冇拎書 落去返 我就係e個時間 玩火啦xd 好好玩 跟住i.h堂
冇咩野 都幾悶 跟住音樂堂 唱歌 唱完 差5多落堂話 紅同黃社 去社員日 其他就話咩等佢講放學先走 跟住我就去啦 同詩一齊坐 跟住好好呀xd 跟住有亮相 真係估5到你呀= =
跟住5點半到完 跟住就同詩一齊走啦 跟住等車啦 真係超激爆暴喪激爽 xd 好開心呀 跟住等走左1部車 先上車啦 跟住都6點啦差5多 跟住我就返屋企啦
今日真係好好好好好好好好爽呀
|