琴日壞左鍵盤所以冇打
--------------------------
今日day6 好少書
今朝升旗喎 聽日又唔洗返學啦
升完旗 上去英文堂 一路傾班規 搞到又唔洗上英文堂啦xd 跟住p.E堂 跑9個分鐘 跑完啦 都夠鐘啦 跟住就完啦
跟住食野啦 食完上音樂室交功課 跟住上返去啦 中文2堂 oh 好難過 第1堂 默書 慘= = 唔合格 我識寫架個d
只不過佢讀普通話 我先唔識= =.... 跟住第2堂 唔洗上堂 作文 好靜啦 大家都係到作文 跟住就完lu
跟住數學 都係玩玩地架啦 跟住好快就完啦 跟住食飯 同詩 一齊食啦都係 食完就返返去學校啦 陪埋佢上去6樓 我就落返去啦
跟住睇書堂 老師未黎個時 我掉舊擦膠去唔知邊到 跟住原來老師企左係門口 搞到比佢睇到 要我執返 就算啦 跟住art 少少無聊
一堂講野 半堂比我地畫 畫左少少 就打鐘啦 跟住走啦 跟住同詩一齊走啦都係 等左一部車走 第2部 我地就上車啦
係佢樓下 行行行行 行到5點幾佢就返屋企啦 等佢入埋lift 我就走啦 跟住聽日放假 唔知係唔係詩出街呢....xd
|