今日朝早入canteen 今朝好好笑呀xd
跟住落雨 上去課室早會 爽 跟住英文堂 miss fung 勁巨鬧人 跟住生教兩堂 d人又笑到痴唒= =好核突ar 跟住小息上去做功課
做完上去6樓搵呀詩 跟住一陣就落返去啦 跟住中文堂 冇咩野 跟住普通話堂 冇咩野 跟住i.h miss吳今次遲啦 跟住今日冇測驗 聽日先 爽
跟住食飯 同詩一齊食 好好呀^^ 跟住食完 同佢去還書 跟住我陪佢上去6樓^^ 跟住我就落返去啦 跟住i.s. 堂 對野 我未做 堂上做返
跟住數學堂 係咁做功課 做好啦 跟住放學同詩去到佢笛子個個室 跟住我就去交功課 跟住我返屋企啦 跟住我去屯門碼頭買些少野
就返返屋企 等李瑩姐電話 跟住去接詩 一齊行去車站 竟然見到容志仁.... 比佢見到tim.... 跟住我陪佢等到部車黎就走啦 部車都好耐架xd
跟住我返屋企個陣 又追到部車 見多呀詩一面 跟住我就返屋企啦^^
|