今日星期3
今朝早係canteen 問詩借左件d.t.工衣 跟住英文堂 作文呀 跟住畫左隻好大肚既熊 跟住dt堂 好悶 係咁畫野 跟住 小息 上去 跟住上6樓搵下詩 跟住行兩行 跟住打鐘我就落返去啦
跟住中文堂 冇咩野 跟住maths堂 測驗 跟住測完冇野做 但係又未收卷 跟住玩一陣扭計骰 跟住落堂 跟住ih 對卷....唔好提把啦.... 跟住食飯 同詩一齊食 本來話食麥當當架....
跟住又唔食 跟住同佢去盈豐食 食完就返去啦 跟住去圖書館一陣 就上返去啦 等打鐘 我就落返去啦 跟住is兩堂 悶到你兩堂呀 對作業 訓緊覺 冇啦啦叫我答問題 跟住就醒左啦
跟住放學 去3樓 同詩一齊走啦 同佢去答車 今次架車冇咩人 跟住好快就上左車啦 跟住 同佢係富太行行行行呀行 跟住^_________________________^ 跟住5點幾就返屋企啦
陪佢等埋lift 我就返屋企啦
|