今日太好勁好最好 xd 冇得再好啦真係 超好啊今日!!!! (但係諗返起....今日d人又真係幾奸下....)
今日day6 返到去 做一做功課 就上去啦 跟住英文堂 罰企呀= = 跟住埋d 咩野班衫= = 唔得....真係好核突咁樣= = 跟住英文測驗 都識既 跟住就pe啦 冇咩野 完左之後勁快食野飲
野 就上去罰企 跟住罰個陣 背埋中文 跟住打鐘之後 上返去 就背默啦 我100分yes!xd 跟住上堂啦 第2堂 係到做功課 跟住 好快完啦
跟住數學 呀sir 今日好好火咁 我地嘈佢平時都唔理....今日佢就好唔鍾意咁= = 跟住食飯 同詩一齊食啦 今日好快就食完 就走 因為我要返屋企拎返幅畫 跟住一齊拎完 就返去啦
跟住都好早 跟住去圖書館涼下冷氣 上返去啦 開左門 就入去問詩借筆啦 畫畫用既 跟住冇人呀ma 王禮華,細言 見到又話咩咩咩.... 跟住佢地又關埋道門 又話咩孤男寡女咁 好奸!
跟住開返門我就落去啦 跟住視藝 我趕得切畫 跟住唔洗比人鬧啦 跟住係咁玩 跟住又畫畫 跟住落堂 上去5樓等埋詩黎 比返枝筆佢就走啦 跟住返屋企放低書包
就去良景整隻錶 跟住返屋企 等李瑩姐電話 跟住就落去啦 李瑩姐係到扮聲....以為我唔知咩 跟住係車站個陣 又好似見到容志仁= = 跟住....xdxdxdxd爽死啦 跟住佢上車
我就返屋企啦
今日爆好呀xd 好到爆呀!!!!xd~~~~ 頭1
|