問題:我鍾意邊個?(有d無聊架xd) cursorshelp


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Just {Do} it
popo1309
暱稱: 寶寶
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
飛機仔
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-30
2009-10-26
2009-10-18
2009-10-14
2009-10-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
咁樣既一球 -0000- 算...
艾粒- 恐怖怪談 笑爆...
羽毛球  超強^^
你們看吧-0- 沒話可說
你能做到的3分波嗎?
我最鍾意的骨牌... +埋...
直頭爆笑.......
很讚呀!! 骨牌...我鍾...
桌球勁到...嚇親我媽媽...
笑到我........
這樣才是籃球!!!不看就...
超級歌詞庫
愛情句子很多的網
跳舞 勁~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 680
今日人氣: 30
累積人氣: 9670
2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


2008-11-06 分類: 未分類

今日旅行呀~~~~好開心呀^^

朝早同詩一齊返   答4係天橋等    我地兩個早到啦  等埋黎浩文同鄧

跟住返去啦   佢地換班衫  跟住出去排隊  講左一大輪野   跟住係到等上車啦

等個陣 係咁 係到玩  玩呀玩玩玩玩  跟住叫到我地班上車  就上車啦 

跟住係車到  玩pair 牌 跟住好快咁 就到左啦xd

跟住去到  搵位  去左肥tom到擺低d野  之後見到燦佢地 玩緊波  

跟住就一齊   過唒黎啦   係到玩數字球   玩呀玩呀玩

之後踢踢波   跟住好熱  去飲d野 食d野   跟住就陪 詩  一齊行行行行啦 

係咁玩玩玩玩   跟住又去返踢波    跟住好熱  跟住陪詩一路行行行行行    大部份時間都係陪 詩=]   跟住比人話 唔埋堆= =

跟住唔理啦   跟住1點幾  玩班會活動   個肥秋好kai呀= =  跟住玩私奔   玩左好廢既時間   之後  冇玩火燒後爛

跟住捉e因   同何仔  d人走到勁超遠    跟住玩超級無敵勁大個電視  跟住 好搞笑   跟住玩到一個     係關我事既= =

跟住玩到咁上下  就唔玩啦   跟住上返去休息下   飲下野

跟住陪詩啦又^^  跟住   之前有行山    有相架~~~~:

跟住  2點半到上車    返到學校  等埋詩  一齊走

好早啊=]

跟住返到富太   有好多時間   跟住行行行行  跟住激開心激開心激開心啊^^^^^^

跟住去買杯麵  跟住5點   就上返去啦  跟住都激開心啊

跟住陪埋佢 我就走啦

係架車到訓左一陣