今日旅行呀~~~~好開心呀^^
朝早同詩一齊返 答4係天橋等 我地兩個早到啦 等埋黎浩文同鄧
跟住返去啦 佢地換班衫 跟住出去排隊 講左一大輪野 跟住係到等上車啦
等個陣 係咁 係到玩 玩呀玩玩玩玩 跟住叫到我地班上車 就上車啦
跟住係車到 玩pair 牌 跟住好快咁 就到左啦xd
跟住去到 搵位 去左肥tom到擺低d野 之後見到燦佢地 玩緊波
跟住就一齊 過唒黎啦 係到玩數字球 玩呀玩呀玩
之後踢踢波 跟住好熱 去飲d野 食d野 跟住就陪 詩 一齊行行行行啦
係咁玩玩玩玩 跟住又去返踢波 跟住好熱 跟住陪詩一路行行行行行 大部份時間都係陪 詩=] 跟住比人話 唔埋堆= =
跟住唔理啦 跟住1點幾 玩班會活動 個肥秋好kai呀= = 跟住玩私奔 玩左好廢既時間 之後 冇玩火燒後爛
跟住捉e因 同何仔 d人走到勁超遠 跟住玩超級無敵勁大個電視 跟住 好搞笑 跟住玩到一個 係關我事既= =
跟住玩到咁上下 就唔玩啦 跟住上返去休息下 飲下野
跟住陪詩啦又^^ 跟住 之前有行山 有相架~~~~: 
跟住 2點半到上車 返到學校 等埋詩 一齊走
好早啊=]
跟住返到富太 有好多時間 跟住行行行行 跟住激開心激開心激開心啊^^^^^^
跟住去買杯麵 跟住5點 就上返去啦 跟住都激開心啊
跟住陪埋佢 我就走啦
係架車到訓左一陣
|