今日 去同詩睇戲啊^^yaya
1點半係佢樓下等啦 我比左聖誕卡佢啦~~~~^^
跟住我地答車去海都 睇戲 去到2點 買飛
跟住買完之後未夠鐘就去行下啦=] 跟住行緊個陣就唔講啦
跟住夠鐘啦 去返戲院 等多陣 入得lu=] 但係之前黃湘兒同李瑩瑩打黎喎- -....仲以為咩事....原來佢地都係睇戲 見到我地.... 唔知佢地見到咩呢.... 同埋 原來我好惡呀....對5住唒~ 唔洗驚既...
跟住我同詩入去睇啦 好好睇啊 幾搞笑 係戲院入面我地好溫馨wow~~=]
跟住4點到啦睇完 行多一陣 就走lu
返到富太玩玩玩~~~~=] 跟住差5多 5點就上返屋企啦
今日好開心 好happy啊=] 睇戲 真係好!=]^^
25號 再出黎交換禮物~~~~=]ya
|