今日星期四
一早冇咁凍啦 跟住早會 英文堂
冇咩野 好似鬧多
跟住d.t 斬野斬到我手斷= =
跟住小息上去 冇落去食野
上到去入d水先 跟住就去陪左詩先啦
跟住小息完啦 陪埋詩就去 玩水啦xd
返到課室係咁噴人 跟住中文堂
測返驗 做得好快 跟住訓左覺
跟住maths 聽唔到書呀 咁就玩lu= = 死得啦....d數唔識計
跟住ih miss吳都係遲遲地黎 跟住 上堂啦 冇咩野
跟住食飯 同詩一齊食啦 跟住食完 返返學
跟住陪佢行行走走 打鐘 陪佢返返上課室
我就落返去啦 跟住睇老夫子
跟住冇睇 係到玩 因為黃小姐 看
跟住is 做實驗 跟住林澄 首bb歌真係笑瓜我地啦xdxdxdxd
跟住我地係咁bbbbbbbbbbbb 跟住落堂啦
彭sir又up一大串野 遲左放 真係呀....
跟住同詩一齊走啦 去到富太 爽呀~~~~ 一路行行行行wooooooooooooo 好開心呀
跟住好開心呀 咁陪佢上返去等lift啦 跟住佢上返去 我就去買包啦
跟住返屋企lu 跟住落車 又見到 唉 - -
跟住搶左我個包 跟住 多謝黃子穎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok?xd
跟住幫我拎返個包 跟住我返屋企啦
同詩傾電話 傾到呢....我真係第1次咁傾電話呀....
|