今日起身好凍= = 但係好早醒左啦
跟住返到去一個人都冇~~~~
跟住週會 訓訓地覺~~~~
跟住英文兩堂= = 鬧人多過食飯 跟住又冇帶logbook 跟住派返d卷
佢鬧返旅行話我地冇禮貌 比人投訴 不過對佢點會有禮貌呀 唉~~~~
跟住小息 上去揾揾揾揾詩 跟住 溫埋習
跟住中文 測e個詞解 唔識1兩個啦
跟住數學 我地冇上過堂咁 係到整工作紙 整左勁耐
跟住中史 唉~~~~ 一向高分既我 就衰左啦= =
黃子穎都高分過我~~~~ 我得62.5咋= = 原來我本靚既中史書 比陳震成 拎左 !!!!唉~~~~
下次一定高分!!!!
跟住食飯啦 同詩一齊食lu~~~~^^ 開心呀^^
不過唔開心呀 翁文又阻住唒啦 不過食緊飯個陣佢就走開lu
跟住閱讀堂 借左本老夫子比詩睇.... 跟住得返一本....勁多人冇得睇老夫子.... 跟住我扮 冇呀 個本唔係 係你到咩?xd
聽日帶返先
跟住睇睇下 真係頂唔順啦 訓著左 訓到發夢tim= =
跟住ih 冇派卷 不過讀分 唉 都係唔好提了 點解次次都係咁呢?>< 2d個d同埋詩 就知啦....唉~~~~
跟住music 冇野 同miss ng 吹水 佢叫人拍手 我叫 點解既拍手呢 跟住我以為佢聽唔到 跟住過左幾分鐘先話 你講咩話!?
跟住放學啦 上5樓睇一睇詩 跟住返屋企
跟住等李瑩姐打比我 就落去啦
跟住好開心呀真係^^ 好好呀今日^^ 由日光等車等到天黑
跟住佢上車lu 我追車lu 跟住返屋企lu
|