補今日 爽上加爽 開心到你呀媽都喊!!!! 但係都驚到你屎屎下既
琴日 8點幾起身 跟住琴日係星期日黎既 跟住 11點幾去同詩出街先 跟住同佢去還一還書 跟住就行行街啦 一路行呀行 不知幾開心呀xd^^ 跟住去食麥當當 差5多食完 有人搭抬
跟住我地食多陣就走啦 跟住出去行多陣 走啦 見到吳欣穎 跟住再見到梁++ 跟住就一齊答車走啦 跟住去到富太 我好快就走lo.... 因為要去海洋公園.... 跟住我走左啦 一到富太就
跟住同一個fd去 淨係得我同佢 兩個細佬仔 真係勁 跟住就答960 跟住到力寶大廈轉車 就到啦 真係超超超超緊張呀!!!! 跟住去到大樹灣個門口啦 我地係至尊飛啦 所以好快
入到去影左d相先 跟住就玩越礦飛車先 唔係好驚啦 跟住就玩第1個鬼屋啦 迷幻空間 5點幾姐仲 不過都好驚啦= = 一開始既入口係小巴黎既....有影相 不過唔識post 算啦 跟住玩完....都幾驚下....
跟住一直玩落去 去第2個鬼屋 都好驚.... 跟住食一杯雪糕 就去廣昌隆咩殺人案 係聽野既 唔太驚e個 跟住玩 唔記得咩啦 都係鬼屋 幾驚嚇.... 跟住見到卡卡西同鳴門 冇影佢地
跟住玩好多呀 唔記得啦 跟住夜夜地啦 玩唒山頂個d鬼屋呀個d啦 跟住答纜車落下面 跟住玩鬼娃公廠 已經唔係好驚 因為嚇到慣慣地啦.... 跟住我地至尊飛 太快啦
入面好靚 d鬼都好靚 跟住玩完lu 玩其他啦 兵馬擁 要帶帽 好驚呀個個 係下面特出黎 嚇死.... 跟住唔記得厲鬼村 係山頂定咩 我地去玩 入面太真啦 = = d次所呀 個d都好真
跟住我地玩左兩次 最後 係紙x公仔 好驚= = 扮得好似= = 跟住 去大豪嚇 我係入面識左1隻鬼 我話嚇親我呀.... 跟住佢話呵返呵返 跟住係咁同d鬼握手啦 跟住就走啦
跟住同出面d鬼玩下就走啦 有d鬼隻鞋 有火花 好靚 跟住 10點幾想走 出左去 未有車答- - 跟住入返去睇 d show 好搞笑xd 跟住去兒童王國玩 bb跳樓機 bb摩天輪
跟住11點4走 架車 11點半開 跟住勁累 詩都有打比我 聽左一陣就收線訓覺啦 跟住轉小巴 返到屋企1點半 跟住即刻訓lu
今日真係好激 好開心
相呀: 
|