今日DAY3
一開始 英文堂 冇咩野 跟住d.t 又要鋸野= = 鋸到手爛啦= =.... 跟住小息冇落去食野呀 上去做功課 冇去到miss fung到影相= = 跟住中文啦 交左本工作紙 就落去個架性教育車到睇
跟住睇完啦 我臨走 禁左art+f4 xd 跟住完左唔洗上堂 直上聽講座 跟住一路聽聽聽聽啦 係到玩 跟住聽完啦 走個陣 比明哥截住左 跟住鬧d人話咩 摸禮堂個頂
跟住我就同詩一齊食飯啦 一齊行行行行行行行行行 食完之後 去買個file 就走啦 跟住返到去左圖書館一陣 跟就上返去6樓啦 陪到打鐘就落返去啦我
跟住is堂 入緊is室個陣比人搶左個file....我x.... 跟住上堂啦 好悶 佢又冇咩野教咁 係咁睇d實驗片 跟住打鐘啦 落3樓去等詩 佢地又整蛋糕啦 我先前都食左
跟住食埋佢整個d 真係好好味啊~~~~xd 跟住去332 讀野 詩都陪我 真係好xd 跟住讀完就一齊走啦 係車站 等到5點幾先上車啊 ^________________________________^
今日好xd
|