今日要返學 今日太好啦xd
一早早會 跟住上返去 英文堂 冇咩野 全班要罰企= = 搞到我聽日又要再罰多一企 跟住生教2堂 d人又咸濕 又男人 又笑 真係慘 跟住過左2個字先落得堂
跟住落去食一食快野 跟住上返去啦 中文堂 又鬧咁樣 普通話堂 做自己野 跟住有卷做 都冇做到 = = 好彩唔計分 跟住i.h堂 冇咩野 都幾好上既
跟住食飯lu 同詩一齊食 不過遲左放 又要佢等.... 跟住一齊去食飯啦 跟住食完返返黎 陪佢上埋e個6樓 就落返去 跟住咩話 跟住is堂 今日成日都冇眼訓 係e堂先眼訓= =
跟住又叫我答野 跟住又唔眼訓 跟住落堂 maths堂 派卷 我同李朗 都41/50 周海儀就....唉....xd 跟住冇咩野 對卷 差唔多都放學啦 跟住放學 落去3樓 等呀詩
跟住去4樓 等佢換衫 換完走啦 跟住去富太 周圍行 係咁行 跟住好^_________________________________________________________________________^
跟住佢就返屋企啦 我等埋佢上lift 我都走啦 返到去我買個m記食 就返屋企啦
今日very good good ^_______________________________^
|