今日派卷啦
英文聆聽 有35/44分啊~~~~ 以我黎講幾好呀=]
不過同周愷儀 李朗 穎個d 鬥 我第2低啦都= =
跟住 ge 62/80 好高啊~~~~ 對我黎講 咁多次測最高啊~~~~
跟住其他堂唔理啦
數學 48/60 今次我最高啊 高過周愷儀 yes! 唔洗比佢串啦
今次都幾好啦 但係對 2e班黎講 都係差太遠啦= =
跟住視藝堂 跟住放學
同詩一齊走
好快咁上左車呀今日 好似冇上咁....
跟住係富太行行行行 跟住激開心呀~~~~
跟住行到差5多 又激開心多次呀~~~~
跟住陪埋佢 我就走啦
今日gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
|