Music Playlist at MixPod.com
聽日就聖誕party啦~~~~
過埋聽日就放假lu 有開心有唔開心啦@@
開心唔洗返學啦=] 唔開心就唔可以日日見到詩....><
好在e個假期同佢都有好多約會=]
--------------------------------------------
今日返學呀 李朗第2日唔返了@@ 真係慘.... 太多人掛住他
今日i.h堂sms左佢 佢話聽日返到啦 good
放學就陪詩返屋企啦 好好玩呀~~~~xd 日日都係咁真係好~~~~
希望 大家聖誕過得開心
(今日堂堂老師都係咁講@@)