今日班歌啦!!!!~~~~
一早同詩 一齊返學
上去班房睇下有冇人啦 跟住 8點 就練歌啦
練到答10 先落去排隊 好大牌咁~~~~
跟住第2隊就係我地啦.... 2e唱完之後就到我地啦
唱完個陣舒服唒~~~~
跟住一路睇睇睇睇 跟住我地拎左3個獎 好好啊 miss fung 要還黃子穎電話....
跟住放左 同詩一齊去食m記 食左好耐呀 食到1點先食完
跟住陪佢返去富太 xdxd超超超超開心喎
跟住 係佢樓下行到1點9 就上返去lu 勁開心xd
跟住去睇 地球停轉日
oh bad.... 係奇洛李維斯 做得好睇
想睇既 都係唔好睇好d....
今日好開心呀~~~^^
另一方面 都終於唔洗練lu~~~~ 可以出去食lu~~~~
好開心呀~~~~=]
|