Music Playlist at MixPod.com
今日派卷>< 唉.....
第1課 英文
唉....差差差 未派唒唔講啦
跟住p.e 堂 我地集體唔帶衫落去....
跟住小息同詩一齊
跟住中文派卷 都ok啦
跟住數學 都係1般般....
跟住視藝 馮sir 又冇返
跟住係到玩呀 傾計- -
代第1次堂老師 ta 幾快
代第2堂老師 雷sir - - kai 我地個邊 串咀既樣子- -
跟住放學就同詩一齊啦^^
好開心呀!!!!!!!~~~~~~~~~~
希望下次考返好d.....- -