今日陪詩 同佢家姐 買衫呀~~~~~~~~~~~
今日1點 我地就答車去旺角啦
同佢家姐真係.....冇野講....
跟住去到旺角 新之城
陪詩買左d衫 手袋 鞋之類個d....^^
之後去朗豪坊 無印個到買筆同埋糖
之後話 見到 詩 家姐 既同學.... 真係唔知講咩好.....
跟住買完 去玩個到d星座野....真係.... 比佢個家姐抽到大吉 車~
跟住6點幾就返去屯市 又行左一陣
跟住去食麥當當 食完去大眾 睇下野 再去玩具反斗城
跟住7點幾 佢家姐去補習 跟住我就同詩 返屋企啦^^
跟住陪完佢上埋去 我就去答k58 走人lu
今日真係好開心呀xd~~~~~
|