Music Playlist at MixPod.com
今日 4點幾 出左去富太等埋詩 就去左屯門市中心行下
跟住佢家姐就去睇戲 跟住行行行呀行 6點幾 去買杯雪糕食 就行去新墟
同鴨仔 同埋 詩 家姐 去吉野家食野 跟住食唒 就係到傾計....
係到笑笑笑 跟住7點幾 就行去花市啦 好多人 我同詩就買左個棉花糖 好甜呀.... 一入口即刻溶
跟住買左個氫氣球同埋按摩既公仔
跟住10點幾就走啦
鴨仔陪佢女友
佢家姐就約左朋友行花市
我就同詩返屋企^^
好開心心啊^^