今日同詩去倒數呀!!!!!^^yaya^^
我地約左8點去
我就7點3起程去富太lu^^
跟住戴住佢條頸巾 一直行啦^^好暖呀~~~=]
去到富太 跟住一齊去兆康 跟住轉西鐵再轉地鐵 跟住去到奧海城啦!!!!^^
完來唔係好大架~~~ 跟住去到仲係好少人 仲以為好多人tim!=]
跟住周圍行行行行啦 行完二期 冇野行....去一期啦 一期直都冇人咁 咩都收唒鋪呀
跟住去返二期 行行行行~~~~ 跟住去食麥當當 跟住食完 搵個位坐低 好攰呀....
跟住詩話要影相相呀!!!!xd 詩真係呀....xd^^ 跟住有個男人 睇個樣都知係.... 跟住我地走啦
跟住行行行 就唔多12點啦^^ 就落去地下 睇野啦
10 .....9 ..... 8..... 7..... 6..... 5..... 4..... 3......... 2.........1...................happy new year!!!!^^
個時我仲啜左詩一大~~~~~ 啖tim^^
之後d人走啦 我地睇多一陣 都走啦 原來 廣告時間d明星係咁既....
跟住我地去麥當當食雪糕 食完就走啦
跟住等地鐵 跟住轉西鐵 好迫呀 一直攬住詩呀^^ 好暖呀^^
跟住返到兆康陪詩等車車^^ 跟住陪埋佢返屋企我就走啦
跟住樓下都好多人下.... 跟住見咁少人等車 就唔等啦 搭左的士返屋企 =]
跟住返到屋企都1點8啦~~~~跟住 就訓覺啦!!!!^^
真係好開心呀^^ 可以同詩一齊倒數^^ 以後都一齊倒數lu^^
happy new year!!!!^^
|