Music Playlist at MixPod.com
今日ut第2日
ih好難呀@@~~~~
我應該得11分= =
跟住數學易到冇朋友呀@@!!!!
差太遠啦兩科= =
放左之後同詩一齊係盈豐行行行行
之後行返去新圍答車=]
返到去富太好少人呀!!!!^^
跟住好好好好開心啊~~~
跟住買麥當當 之後佢上返去啦
我陪埋佢我都走啦 跟住返到屋企樓下見到鄧,李瑩瑩,黃湘兒
諗住扮見唔到架ma 跟住又行埋黎.... 跟住搶左我個包.... 跟住就返屋企啦
聽日最後一日 希望易d