今日星期5 爽xd
今日一返去 早會啦 跟住is堂 測驗 都冇乜野 好易 跟住數學堂 好似遲左黎 跟住唔記得聽書 唔知今日教乜 跟住i.h miss吳愈來愈遲黎 真係差唔多落堂先黎 跟住完啦
小息 係課堂 未做好功課呀 .... 跟住做中文既 跟住中文堂 要聽一個聆聽野 跟住聽完都冇咩時間 對功課 早之唔做 跟住普通話 做工作紙 幾無聊既 跟住英文 = =
英文死啦你 miss fung今日拎左我21個幾$ 第1堂英文 定班規 話唔可以大嗌 我同李朗 穎 係咁大嗌 跟住又話唔可以拋野 跟住即該拋 miss fung 又好似好惡咁喎
叫我拎拋個個野比佢 跟住唔拎 拎 唔拎 咁玩左一陣 咁住比佢啦 5毫黎既 跟住完堂啦 佢話我玩野 要跟佢一齊食飯 我彩佢都傻 跟住佢係咁叫我過黎 跟住我話 我要陪詩呀
唔好阻我發達啦 跟住佢話 哦... 佳人有約呀 咁一陣個兩堂罰企啦 跟住我是但啦 咁先可以唔同miss fung食飯咋 = = 跟住飛落去2樓 搵呀詩啦 遲左呀嘛....
跟住見到佢啦.... 跟住同佢一齊食啦 今日鬥快食.... 又輸....跟住好快返去啦 跟住去圖書館借英文書 跟住陪埋詩 上6樓 我就落返去啦 跟住又英文堂啦 爽
跟住睇書啦 睇完之後 要罰企 企係到 係咁玩啦 跟住我個5$碌左出去 碌到好遠啦 跟住廖xx 執左 諗住比我 miss fung又要搶 5$又冇左 跟住係個位同李朗係到跳聖誕舞
跟住最尾個堂英文 忍左好耐啦 跟住要比錢去次所 我比左21$先去到 有11$唔係我出=] 跟住去完啦 跟住返返去啦 跟住我答問題坐返低 跟住放學啦 又遲左....
跟住落到去見到詩同3個人 係到等我啦.... 跟住就一齊走啦 跟住去到富太 勁激爆暴開心啦 跟住行行行行行行行行 跟住5點幾上返去啦 等埋佢入lift 我就走啦
跟住答車返屋企 答到去學校個個站 李瑩瑩個d話見到 我係架車到好似同詩 啜啜 但係得我一個 個陣 跟住我返返屋企啦
今日好爆激爽
|