今日爽
英文第1堂 當然係冇上 之後生教 諗住好悶 但係原來唔係 聽一個小型講座 好好笑xd 有到 係要搵4個人出黎扮野 林澄浩 一開始要扮條燈柱 xd好搞笑 跟住其他3個正常 讀d野
跟住輪流扮野 跟住有個公仔 好核突 樣衰 醜樣 搞笑 未上e堂 遲d就知 跟住要搵人扮月亮 真係估唔到佢原來咁扮.... 上左就知啦下 跟住上完落去食野 miss fung冇啦啦落黎
跟住佢坐埋黎 我就唔驚佢啦 跟住一齊食 食到打鐘就上去啦 跟住中文 冇乜野 普通話 考口咩試 我今堂考完啦 跟住i.h miss吳又同平時一樣 勁遲先上黎 跟住好快完啦
跟住食飯 同詩一齊食啦 今日盈豐好多人呀.... 跟住食完 返返圖書館 都係一樣見到英成哥係到拍拖啦 跟住陪詩等到開門 之後 再陪多佢一陣 我就落返去啦 跟住 i.s堂
話聽日測驗 跟住數學堂 佢教數 我玩玩緊 跟住放學啦 放學canteen 等詩 跟住一齊走啦 去到佢樓下 行行行行行行行行行行 5點幾 就上返去啦 跟住等埋佢上lift 我就返屋企啦
今日好好好好
|