e....qooza得啦喎
-----------------------
今日返學
朝早返去入canteen啦
又係講無聊野啦
跟住今日週會喎
唔洗咁熱啦
跟住上左禮堂
聽野啦
一開頭幾悶啦
跟住好似唔知幾時啦
2c班個班主任 係到拍手掌 得佢一個拍
跟住d人係咁笑佢xd 禮堂d人都望住啦
跟住完左啦
兩堂英文 爽爽爽爽
一開始又要交錢啦= =日日都要交 妖....怪
跟住上堂啦 我帶左個骨聲返去玩
d人係咁拎黎整估老師xd
跟住李朗帶左扭計骰
我同佢玩玩玩玩 好好玩
跟住有兩堂嘛
又有休息
李朗飲完水到我啦
跟住我又唔識飲喎= =
飲到成條褲都係水
跟住再上堂啦
要作5句野
做完啦 要交
跟住就完啦
跟住小息 食野 見到郭小瑩 我地上去 佢就同我地道別啦
跟住數學堂 都幾好架
上堂啦 計數
計到差5多落堂 我地話攰啦 唔上啦
跟住李朗帶左扭計骰 就話呀sir 你扭啦
跟住佢行埋黎話 5分鐘內一定扭得唒既
跟住我同李朗都話....唔係咁慢呀....
跟住扭左個面先比佢
跟住扭扭扭扭
扭完 岩岩打鐘 次次都係咁
做完一樣野就岩岩好打鐘
跟住中文
講書啦 有功課啦
跟住上堂做完 又變左冇功課
跟住中屎堂
又係梁e敏老師
佢話有一次唔交功課既機
我咁就用左= =
唔知要帶作業
跟住又抄筆記啦 抄抄抄抄完
食飯啦
今日去K.F.C
無啦啦話既
好好笑XD
買左一個餐食
分黎食啦 6個人
跟住食完啦
細言買栗米食
跟住黃子穎又買 佢話返學食
跟住佢袋係個 上身袋到
跟住唔知做乜野 陸傑冇啦啦 一野 拔左插係栗米既個條竹
笑死xd
跟住插返係條栗米個到
穎就行住食啦
跟住返去 涼涼冷氣
今日冇上6樓行 因為遲左返
跟住i.h堂
玩野 又玩骨聲
miss吳先最有反應
我出去 講野個時係佢面前 整
跟住miss吳話你真係抽筋啦
跟住xd
跟住音樂堂 都係miss吳
跟住唱歌 分組 跟住又唔洗分組
跟住唱歌 一路唱 到打左鐘
過左少少 跟住放左學
我係2樓呀....
冇上去5樓同返詩講....
跟住 返到屋企 跟住就嬲死我啦><
聽日希望冇事啦
-----------------------------
今日good
|