我第二日比賽 竟然...因為好緊張~ 搞到三跳都跳得唔好~ 有兩跳仲踩左界~ 唉~點解我會咁架~ 不過今次學界都總算有D收獲~ 撞番小學同學~ 仲同佢影到相tim~ 樺佢4X100米 第二名 有六塊獎牌 佢地俾左一塊我 我果刻開心到.....