日日係屋企無野做咁..... 食飽就訓...訓飽又食..... 但又食極都唔肥.... 痴線架... 我好想肥番少少呀....仲以為食飽就訓...訓飽就食可以令到我肥番D.....點知一D用都無.... 仲有.... 日日都唔想係屋企....但又無街去... 日日要係屋企玩電腦... 悶....