|
2009 年 4 月 12 日 星期日
| |
8/4
真係甘..
第一日放假就 踩足成日
朝頭早八點起身..
跟左miss li 去中環參觀五四運動d 野
下晝食完譚仔番左屋企無耐就話要出去補習
補完同牙萍去左吉野家
食完就直落九龍灣greenbox 唱通宵
其實都唔算既..
由十點幾開始到四點
走既時候條街無人
一個二個低b 到係到扮 五星戰隊 = =|||
最後搭左 的士 番屋企
真係超級耐無唱過k
籌謀緊下一次係幾時
不過應該好快有 = =+
..
↑ F.6 既學生 = =|||
|
| 2009-04-12 02:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2009 年 3 月 21 日 星期六
| |
6/3 ~ 8/3
表姐既婚禮完滿結束
我都係咁大個女先完完整整玩得一次 = ="
接新娘果晚d 人真係好瘋狂
我不能悻免咁比人噴到成身都係
好彩係彩帶唔係噴雪
如果唔係我件衫真係唔使要
本身七號果晚表姐同表姐夫請去唱K 架..
但係就比人逼左去食宵夜
結果唱左兩首就閃水
第二朝起身重要成個人噠左落地
而且係塊面先落地..
不但只火辣辣 .. 重要黃左一噠 ... Shit !!!!
唔係我大懵.. 只能慨嘆.. 酒能亂性 ...
擺酒果晚見住表姐一邊講野一邊喊
搞到我都眼濕濕
無論如何.. 婚禮都係一件幸福既事 ..^ ^..
第時我都要嫁得咁風光 .. 哈哈..

↑ 當晚.... 我做了影後 = =|||

↑ focus

↑ 社團大家姐
|
| 2009-03-21 04:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 181 | »
|