2009 年 4 月 12 日  星期日

 

8/4

真係甘.. 

第一日放假就 踩足成日

朝頭早八點起身..

跟左miss li 去中環參觀五四運動d 野

下晝食完譚仔番左屋企無耐就話要出去補習

補完同牙萍去左吉野家

食完就直落九龍灣greenbox 唱通宵

其實都唔算既..

由十點幾開始到四點

走既時候條街無人

一個二個低b 到係到扮 五星戰隊  = =|||

最後搭左 的士 番屋企

真係超級耐無唱過k

籌謀緊下一次係幾時

不過應該好快有 = =+

 

.. 

 

↑  F.6 既學生 = =|||

 

 

 

 

 

 

2009-04-12 02:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2009 年 3 月 21 日  星期六

 

6/3 ~ 8/3

表姐既婚禮完滿結束

我都係咁大個女先完完整整玩得一次 = ="

接新娘果晚d 人真係好瘋狂

我不能悻免咁比人噴到成身都係

好彩係彩帶唔係噴雪

如果唔係我件衫真係唔使要

本身七號果晚表姐同表姐夫請去唱K 架..

但係就比人逼左去食宵夜

結果唱左兩首就閃水

第二朝起身重要成個人噠左落地

而且係塊面先落地..

不但只火辣辣 ..  重要黃左一噠 ...  Shit !!!!

唔係我大懵..  只能慨嘆..  酒能亂性 ...

擺酒果晚見住表姐一邊講野一邊喊

搞到我都眼濕濕

無論如何.. 婚禮都係一件幸福既事 ..^ ^..

第時我都要嫁得咁風光 .. 哈哈..


↑ 當晚....  我做了影後 = =|||


↑ focus


↑ 社團大家姐

 

 

 


 

2009-03-21 04:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]