2009 年 1 月 7 日  星期三

 

唉....

點解chirstmas 同new year holidays 之間會有個死人考試架..

對住個考試我真係想死牙!!!

都重未收拾到心情..

點解要逼人讀書wo  T_T

原來艷門照事件 重有咁多後續

真係好鬼過隱..

牙豪話啊邊個真係好xx

所以對住男主角先會咁...

我實在打唔出..  太太太難聽了 = ="

睇黎今個新年睇戲都有排睇

重有成半個月 先放新年假

天啊!!!

 

 

 

2009-01-07 10:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 12 月 26 日  星期五

 

我依家身在大陆..

啱啱訓醒.. 好肚餓...

琴晚比表妹拉左去飲酒

正確黎講應該係去左擗酒

見到好多人係到搓程尋..

輸左就要攞住支飲管索隻碟上白色既粉狀物體..

諗都知係咩黎架啦!!

可能同我地一齊既男仔知我唔鍾意

叫我當污糟野睇唔到..

跟住就同人玩  骰盅

唔識玩所以落肚既酒都一杯接一杯

好耐無飲得咁緊要..

番到屋企妝都無落就走去訓

可想而知依家個樣真係殘到爆..

真係 好 好 好 肚餓

快d 走去食野..

 

 

 

 

 

 

2008-12-26 11:37 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]