|
2008 年 7 月 15 日 星期二
| |
番工生涯
今日第三日番工啦..
第一日番將軍澳.. 第二.三日都係信和..
聽日就去荃灣.. 我諗應該都係 信和 最辛苦..
鬼咩.. 又細又多人.. 番十一個鍾就企足十一個鍾
d 人好似唔使錢咁..
一套一套海賊王 火影 銀魂 咁掃走..
千幾蚊一套架...
不過都好既.. 番左幾日已經對漫畫小說既認識深左好多..
滿腦子都係漫畫..
好似 角川 東立 尖端 長鴻 青文 都係台灣出版社
而 天下 文傳 玉皇朝 就係香港出版社..
重有好多新出既漫畫.. 唔使記都自然諗起..
今日先爬入枱底到去搵果本死人 聖唔知咩咩艾米拉 出黎..
個作者我化左灰都記得佢啊.. 高嘴政宗 \ _ /
不過哩份工雖然時間長.. 總好過之前做 電話訪問員 果份
之前番工時我係真係響地鐵站驚到喊左出黎..
唔知點解.. 咁大個都係第一次有哩種恐懼出現..
不過依家都好啦.. 無咁大壓力咯..
我依家響 雲起 漫畫鋪到做丫.. 每日都去唔同既地方..
如果你地咁啱去開既地方附近有 雲起 入黎探下我呀..
話唔定我咁啱又係入面做呢 @﹏@..
遲D 我就有錢
買袋
買銀包
買BL 小說
買哈理波特
當然.. 要比錢我媽媽先啦 ..^﹏^..
|
| 2008-07-15 01:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 7 月 11 日 星期五
| |
.
.
.
09/07/2008 - 11/07/2008
.
.
.
.
.
哩三日我又去左camp 丫..
真係幾好玩.. 唔錯唔錯..
比既錢都抵.. 雖然都係每日落一次雨
不過要由落車地方行二十幾分鍾先到果個營地
去到先知原來男女係訓埋係一間打通左既大房入面..
男一邊女一邊.. 不過得兩個廁所 = ="
都幾好笑既.. 二十幾個人輪流爭用兩個廁所
如果問下一齊去既人我係個camp 入面講得最多係咩?
答案一定係 爛GAG !!!
個個都想打我咁濟.. 無計.. 慣左..
第二日因為落雨我地係間房到玩左成朝啤牌同棋
玩到我都就黎撕爛晒佢地.. 悶到嘔..
好彩我地搵社工搞哩個camp 炸
後來先有得玩下 紮筏 同 空中飛人 哩d Game
如果自己搞一定係間房到玩哩d 野玩足三日兩夜..
到時我一定會發神經.. = ="
點都好啦.. 多謝各位比左個咁好既回憶我..
講真.. 最後係順利邨到散既時候..
真係有好大既失落感.. 可能個camp 大家笑得太多
依家咁就完左.. 之後可能又無機會再一齊咁樣玩
因為出年大家都唔知大家事...
望住真係好空虛..
唔理啊!!! 遲d 啊萍生日大家要一齊去BBQ 丫
我理得你會考零分無心情..
因為同大家一齊真係好開心架.. ^﹏^
|
| 2008-07-12 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 181 | »
|