2008 年 7 月 15 日  星期二

 

番工生涯

今日第三日番工啦..

第一日番將軍澳..  第二.三日都係信和..

聽日就去荃灣.. 我諗應該都係 信和 最辛苦..

鬼咩.. 又細又多人.. 番十一個鍾就企足十一個鍾

d 人好似唔使錢咁..

一套一套海賊王 火影 銀魂 咁掃走..

千幾蚊一套架...

不過都好既.. 番左幾日已經對漫畫小說既認識深左好多..

滿腦子都係漫畫..

好似  角川 東立 尖端 長鴻 青文 都係台灣出版社

而 天下  文傳 玉皇朝 就係香港出版社..

重有好多新出既漫畫.. 唔使記都自然諗起..

今日先爬入枱底到去搵果本死人 聖唔知咩咩艾米拉 出黎..

個作者我化左灰都記得佢啊.. 高嘴政宗 \ _ /

不過哩份工雖然時間長.. 總好過之前做 電話訪問員 果份

之前番工時我係真係響地鐵站驚到喊左出黎..

唔知點解.. 咁大個都係第一次有哩種恐懼出現..

不過依家都好啦.. 無咁大壓力咯..

我依家響 雲起 漫畫鋪到做丫.. 每日都去唔同既地方..

如果你地咁啱去開既地方附近有 雲起 入黎探下我呀..

話唔定我咁啱又係入面做呢 @﹏@..

遲D 我就有錢

買袋

買銀包

買BL 小說

買哈理波特

當然.. 要比錢我媽媽先啦 ..^﹏^..

 

 

 

2008-07-15 01:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 7 月 11 日  星期五

 

.

.

.

09/07/2008 - 11/07/2008

.

.

.

.

.

哩三日我又去左camp 丫..

真係幾好玩.. 唔錯唔錯..

比既錢都抵.. 雖然都係每日落一次雨

不過要由落車地方行二十幾分鍾先到果個營地

去到先知原來男女係訓埋係一間打通左既大房入面..

男一邊女一邊.. 不過得兩個廁所 = ="    

都幾好笑既.. 二十幾個人輪流爭用兩個廁所

如果問下一齊去既人我係個camp 入面講得最多係咩?

答案一定係 爛GAG !!! 

個個都想打我咁濟.. 無計.. 慣左..

第二日因為落雨我地係間房到玩左成朝啤牌同棋

玩到我都就黎撕爛晒佢地.. 悶到嘔..

好彩我地搵社工搞哩個camp 炸

後來先有得玩下 紮筏 同 空中飛人 哩d Game

如果自己搞一定係間房到玩哩d 野玩足三日兩夜..

到時我一定會發神經.. = ="

點都好啦.. 多謝各位比左個咁好既回憶我..

講真.. 最後係順利邨到散既時候..

真係有好大既失落感.. 可能個camp 大家笑得太多

依家咁就完左.. 之後可能又無機會再一齊咁樣玩

因為出年大家都唔知大家事...

望住真係好空虛..

唔理啊!!! 遲d 啊萍生日大家要一齊去BBQ 丫

我理得你會考零分無心情..

因為同大家一齊真係好開心架.. ^﹏^ 

 

 

 

                                                                

2008-07-12 12:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]