我既台灣之旅完左啦!!!
真係超爆好玩
今次係我第一次出國旅行
好彩我普通話都唔錯姐...
*26/6
第一日出發.. 晨咁早六點半彈起身...
八點幾去到機場..

↑臨飛前啊萍同飛機既合照= ="
坐十點五十五分果部飛機.. 桃園機場明顯唔及香港機場啦..
第一站就帶左我地去 九份 果到有一條好有特色既巷仔
風景又好靚..

↑重點唔係啊萍.. 而係佢指住既果個人 >_<

↑睇唔清楚丫!? 黎張近照啦...

↑ 唔好理個佈景板.. 睇下條街 真係好特別..

↑哩個就係Hillary 啦.. 有佢係到你會定好多架.. 起碼佢凡事都會諗得多d 嘛..

↑等我同佢黎張合照先...

↑哩到就係由九份 望落去既風景..
夜晚食完飯後我地就去左台北101 果到.. 其實果到同香港APM差唔多= ="

↑我地三個係台北101 前合照..

↑台北101 既全貌..
之後就番左酒店.. 由於係西門町附近.. 我地都忍唔住出去行左一轉
結果.......... 我地盪失左路 = ="
成個西門町真係唔大.. 咁都得...

↑去到哩到我依然唔信自己去左台灣.. 所以影左張咁既相..
*27/6
第二日我都係六點幾起左身啦.. 不過係走去洗頭..
鬼咩!!! 我拎去果支完來係護發頭油..
搞到我咪要咁早起身咯...
果導遊第一站就帶我地去 宗正紀念堂

↑哩部係孫中山坐過既座駕.. 巴閉咯...
之後去左珍珠養殖中心.. 知道左完來台灣既珍珠真係非常之矜貴
再之後就去左美麗華.. 果到有個最大既麼天輪

↑成棟美麗華.. 果日重係星期五..所以無咩人 ..

↑我地係果到食野.. 唔好睇小佢啊.. 值成百五蚊台幣架..
之後我地就去左士林夜市.. 嘩!!! 果到正咯.. 勁多好野食

↑啊萍手上果塊雞排簡直一流.. 係黎自後面果間..
之後我地就去左士林附近果條街.. 比我地發現左..
除左西門町.. 完來果到都好年青人..果到都有好多啱我地既野賣..
我地三個都發晒癲咁.. 不過可惜時間問題.. 所以行左一陣就要走..
果晚時間番得早..所以我地三個又去左西門町..
唔講唔知.. 可能前一晚夜所以好多都"衫"左門..
果晚就見到好多特別既名.. 同埋有兩大不可思義 = ="

↑重點係果條紅色既 橫額 既字..

↑可唔可以叫有創意呢? 至小我係HK 未見過..
重有好多好多... 不能盡錄..
講番兩大發現..
第一係台灣真係好小好小圾垃桶.. 幾乎方圓十里都無一個.. 但係條街就乾淨得離譜..
我有圾垃又無地方丟..又唔好意思丟係條街到.. 結果舊圾垃就係我隻手到成日..
第二係我唔知台灣其他地方點啦.. 西門町就通街都係美眉帥哥.. 真係唔係講笑..
特別是夜晚.. 真係是但望左望右都實有一個係左近..既然係咁.. 點解黑澀會同棒棒堂
又會紅得起!?
重有就係台灣有好多好多電單車.. 平均十個九個有..

↑哩到已經係小兒科啦.. 真係重誇張過大陸..
重有.. 不得不提由於歷史背景關係.. 台灣同日本有住不可分割既關係..
有好多都同日本好相似.. 哩d 就遲d 先講啦!!!
|