2008 年 7 月 3 日  星期四

 

我既台灣之旅完左啦!!!

真係超爆好玩

今次係我第一次出國旅行

好彩我普通話都唔錯姐...

*26/6

第一日出發.. 晨咁早六點半彈起身...

八點幾去到機場..


↑臨飛前啊萍同飛機既合照= ="

坐十點五十五分果部飛機.. 桃園機場明顯唔及香港機場啦..

第一站就帶左我地去 九份  果到有一條好有特色既巷仔

風景又好靚..


↑重點唔係啊萍.. 而係佢指住既果個人 >_<


↑睇唔清楚丫!?  黎張近照啦...


↑ 唔好理個佈景板.. 睇下條街 真係好特別..


↑哩個就係Hillary 啦.. 有佢係到你會定好多架.. 起碼佢凡事都會諗得多d 嘛..


↑等我同佢黎張合照先...


↑哩到就係由九份 望落去既風景..

夜晚食完飯後我地就去左台北101 果到.. 其實果到同香港APM差唔多= ="


↑我地三個係台北101 前合照..


↑台北101 既全貌..

之後就番左酒店.. 由於係西門町附近.. 我地都忍唔住出去行左一轉

結果.......... 我地盪失左路 = ="

成個西門町真係唔大.. 咁都得...


↑去到哩到我依然唔信自己去左台灣.. 所以影左張咁既相..


 

*27/6

第二日我都係六點幾起左身啦.. 不過係走去洗頭..

鬼咩!!! 我拎去果支完來係護發頭油..

搞到我咪要咁早起身咯...

果導遊第一站就帶我地去 宗正紀念堂


↑哩部係孫中山坐過既座駕.. 巴閉咯...

之後去左珍珠養殖中心.. 知道左完來台灣既珍珠真係非常之矜貴

再之後就去左美麗華.. 果到有個最大既麼天輪


↑成棟美麗華.. 果日重係星期五..所以無咩人 ..


↑我地係果到食野.. 唔好睇小佢啊.. 值成百五蚊台幣架..

之後我地就去左士林夜市.. 嘩!!! 果到正咯.. 勁多好野食


↑啊萍手上果塊雞排簡直一流.. 係黎自後面果間..

之後我地就去左士林附近果條街.. 比我地發現左..

除左西門町.. 完來果到都好年青人..果到都有好多啱我地既野賣..

我地三個都發晒癲咁.. 不過可惜時間問題.. 所以行左一陣就要走..

果晚時間番得早..所以我地三個又去左西門町..

唔講唔知.. 可能前一晚夜所以好多都"衫"左門..

果晚就見到好多特別既名.. 同埋有兩大不可思義 = ="


↑重點係果條紅色既 橫額 既字..


↑可唔可以叫有創意呢? 至小我係HK 未見過..

重有好多好多... 不能盡錄..

講番兩大發現..

第一係台灣真係好小好小圾垃桶.. 幾乎方圓十里都無一個.. 但係條街就乾淨得離譜..

我有圾垃又無地方丟..又唔好意思丟係條街到.. 結果舊圾垃就係我隻手到成日..

 

第二係我唔知台灣其他地方點啦.. 西門町就通街都係美眉帥哥.. 真係唔係講笑..

特別是夜晚.. 真係是但望左望右都實有一個係左近..既然係咁.. 點解黑澀會同棒棒堂

又會紅得起!?

重有就係台灣有好多好多電單車.. 平均十個九個有..


↑哩到已經係小兒科啦.. 真係重誇張過大陸..

重有.. 不得不提由於歷史背景關係.. 台灣同日本有住不可分割既關係..

有好多都同日本好相似.. 哩d 就遲d 先講啦!!!

 

 

2008-07-03 01:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 6 月 25 日  星期三

 

今日去左 華仁 考英文oral..

真係爛到爆.. 衰到咩都唔識講= ="

都考完啦.. 想唔算都唔得....

講番 華仁

名校不愧名校.. 間學校靚到震

真係有啲dream school 既feel >_<

我聽日就去 台灣 玩四日啦.. yeah~

雖然果邊都落緊雨.. 不過唔會有幾大影響姐..

小妹我好識做既..

一定買好多台灣特產鳳梨蘇番黎做手信 ^^

人人有份.. 永不落空..

台灣果邊係BL 天堂..希望唔會令我失望啦..

BL 萬歲!!!

 

 

 

 

2008-06-25 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]