|
2008 年 7 月 9 日 星期三
| |
* 5/7/2008
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
七月五係我Grad Din 既大日子丫..
除左啊輝好瀟洒咁依然固我外
大家都搞到成隻雀咁去..

↑果日個個女孩子都有化妝..

↑doctor 同nurse 既相.. 值幾千萬

↑冷面總裁俏秘書 >﹏<

↑我同啊萍既騎屔相..

↑有無情侶feel丫!? 呵呵.. 建建你恨唔到咁多架啦...
grad din 完左後我地走左去唱通宵K ..
都有好多人不約而同咁去埋九龍灣果到

↑啊麗係K 房到扮嫦娥 = ="
果日咁啱又係我小學最後一年既畢業典禮
朝頭早有其他野做所以番唔到去..
但係我又唔係十分覺得可惜
可能我對小學既感情深極有限呱..
點都好啦!!! 以後無論係點都要加油 ^﹏^
|
| 2008-07-09 09:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 7 月 7 日 星期一
| |
第三日開始我地就離左團..
首先緊係去撘下台灣既捷運先啦..

↑同HK 差唔多.. 都係一部機賣飛..
不過果d 所謂既飛勁咯..
係一個用膠做既銀仔
勁似玩果d 萍果棋 = ="
入到去站內d 人排隊真係排得勁直..
香港地鐵站既情況就唔好提啦..
真係勁有日本feel .. d 人排隊又直又唔多出聲..
好安靜..
可能我地幾個來自香港既女孩子比較大而化之啦..
講野大聲左小小..
格離竟然有兩個台灣既男仔一路跟住我地講野一路笑= ="
激死我.. 咪睥佢地咯... 之後佢地就自動行開左..

↑哩到就係台北巨蛋啦..
跟住我地又再番去士林夜士.. 前一日都未食夠..

↑正丫...
第四日我地就做番女仔應該做既野.. 就係shopping
都係圍繞住西門町.. 周圍睇下美眉帥哥同埋買下野.. 爽丫..

↑咁多對拖鞋都係另外果兩位小姐買比人既手信 = ="
我都買左好靚好靚既遮比自己 ^﹏^
講番台灣果到.. 幾乎日日奉旨落一次雨
走既時候.. 我同台灣講左一句
I will be back..........
|
| 2008-07-07 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 181 | »
|