2008 年 7 月 9 日  星期三

 

* 5/7/2008

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

七月五係我Grad Din 既大日子丫..

除左啊輝好瀟洒咁依然固我外

大家都搞到成隻雀咁去..

 


↑果日個個女孩子都有化妝..

 


↑doctor 同nurse 既相.. 值幾千萬

 


↑冷面總裁俏秘書 >﹏<

 


↑我同啊萍既騎屔相..

 


↑有無情侶feel丫!? 呵呵.. 建建你恨唔到咁多架啦...

 

grad din 完左後我地走左去唱通宵K ..

都有好多人不約而同咁去埋九龍灣果到

 


↑啊麗係K 房到扮嫦娥 = ="

 

果日咁啱又係我小學最後一年既畢業典禮

朝頭早有其他野做所以番唔到去..

但係我又唔係十分覺得可惜

可能我對小學既感情深極有限呱..

點都好啦!!! 以後無論係點都要加油 ^﹏^

 

 

 

 

2008-07-09 09:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 7 月 7 日  星期一

 

第三日開始我地就離左團..

首先緊係去撘下台灣既捷運先啦..


↑同HK 差唔多.. 都係一部機賣飛..

不過果d 所謂既飛勁咯..

係一個用膠做既銀仔

勁似玩果d 萍果棋 = ="

入到去站內d 人排隊真係排得勁直..

香港地鐵站既情況就唔好提啦..

真係勁有日本feel .. d 人排隊又直又唔多出聲..

好安靜..

可能我地幾個來自香港既女孩子比較大而化之啦..

講野大聲左小小..

格離竟然有兩個台灣既男仔一路跟住我地講野一路笑= ="

激死我.. 咪睥佢地咯... 之後佢地就自動行開左..


↑哩到就係台北巨蛋啦..

跟住我地又再番去士林夜士.. 前一日都未食夠..


↑正丫...

第四日我地就做番女仔應該做既野.. 就係shopping

都係圍繞住西門町.. 周圍睇下美眉帥哥同埋買下野.. 爽丫..


↑咁多對拖鞋都係另外果兩位小姐買比人既手信 = ="

我都買左好靚好靚既遮比自己 ^﹏^

講番台灣果到.. 幾乎日日奉旨落一次雨

走既時候.. 我同台灣講左一句

I  will be back..........

 

 

2008-07-07 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]