2008 年 8 月 13 日  星期三

 

 今日係我番工既Last Day..

時間過得真係快.. 咁就一個月啦..

雖然每日要番成十一個鍾.. 但係真係好開心

我都幾好彩.. 比人調左去長番荃灣

係好遠架.. 不過係咁多間分店最開心就係果間..

所以到就黎收工時心情真係好忐忑 ....

好唔捨得.. 真係唔想走..

可能對啊輝同啊傑黎黎講我哩d 做短期既見怪不怪

但係對於我黎講就好唔同.. 不竟係第一份工嘛..

我重白痴到偷偷哩埋喊 = ="

唉.. 想唔講拜拜都唔得..

可愛既爸爸 同埋 瀟洒既輝爺 ..

如果我遲d 又番去做.. 希望你地都重係到

到時收留番我啦~

 

 

 

2008-08-14 01:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 7 月 25 日  星期五

 

我首背景音樂好唔好聽丫?

我搵左好耐架啦..

依家日日都番十一個鏗鍾..

真係太長啦d 時間 = ="

無計啦.. 鬼叫想要錢咩..

個個friend 都話買衫買袋..

我自己就成半年咩都無買過比自己

自己真係好乞衣呀

哩排番工都周圍同人講話我好萌 啊聰 同 啊輝

無計啦!! 鬼叫 啊輝 既性格怕怕羞羞又宅宅地咩..

真係好萌 >﹏< 哩個世界實在太美好啦..

前果排對Theresa 同遠遠 d 野好有興趣

不過依家就無晒mood lu..

唉... 拖拖拉拉都唔知點.. 

個個走去睇蝙蝠俠都話好好睇 = ="

鬼唔知啊媽係女人咩.. 明串我無得睇..

到我去架啦.. Yeah~

 

 

 

2008-07-26 12:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]