|
2008 年 8 月 13 日 星期三
| |
今日係我番工既Last Day..
時間過得真係快.. 咁就一個月啦..
雖然每日要番成十一個鍾.. 但係真係好開心
我都幾好彩.. 比人調左去長番荃灣
係好遠架.. 不過係咁多間分店最開心就係果間..
所以到就黎收工時心情真係好忐忑 ....
好唔捨得.. 真係唔想走..
可能對啊輝同啊傑黎黎講我哩d 做短期既見怪不怪
但係對於我黎講就好唔同.. 不竟係第一份工嘛..
我重白痴到偷偷哩埋喊 = ="
唉.. 想唔講拜拜都唔得..
可愛既爸爸 同埋 瀟洒既輝爺 ..
如果我遲d 又番去做.. 希望你地都重係到
到時收留番我啦~
|
| 2008-08-14 01:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 7 月 25 日 星期五
| |
我首背景音樂好唔好聽丫?
我搵左好耐架啦..
依家日日都番十一個鏗鍾..
真係太長啦d 時間 = ="
無計啦.. 鬼叫想要錢咩..
個個friend 都話買衫買袋..
我自己就成半年咩都無買過比自己
自己真係好乞衣呀
哩排番工都周圍同人講話我好萌 啊聰 同 啊輝
無計啦!! 鬼叫 啊輝 既性格怕怕羞羞又宅宅地咩..
真係好萌 >﹏< 哩個世界實在太美好啦..
前果排對Theresa 同遠遠 d 野好有興趣
不過依家就無晒mood lu..
唉... 拖拖拉拉都唔知點..
個個走去睇蝙蝠俠都話好好睇 = ="
鬼唔知啊媽係女人咩.. 明串我無得睇..
到我去架啦.. Yeah~
|
| 2008-07-26 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 181 | »
|