2008 年 5 月 30 日  星期五

 

嘩... 哩幾日都好大雨丫

重要打埋雷... 完全唔想離開屋企

好彩琴日出去考中文oral 時無雨

不過都唔好得去邊.. 要去到柴灣果邊= ="

行出左地鐵站即刻有個的士站..

跟手重要遇埋個貴人.. 我都幾好運既..

不過落車時大家都無散紙..

結果佢就好有gentleman 風度咁比左

果間中學真係唔錯.. 幾乎對住成個海

考小組討論時.. 果三個男生就好有傳統女性既美德 -矜持

條題目都好好講..

香港政府應該立法市民在死後捐出器官 試談談你的看法

起碼好過考mock 時果條死人爛題目-校本評核 

五點報到六點就考完.. 好丫

不過我要還錢= =" 唯有企係門口等

等左四十五分鐘.. 貴人終於出現啦

後來傾傾下

先知完來佢讀基考又住我屋企附近

真係啱到咁.. 呵呵..

唔知考英文oral 又會唔會遇到好似咁既貴人呢!?

..

貼下 韓庚 d 圖出黎.. 佢真係可以算係我地 祖國 既驕傲

↑講到佢就係唔可以唔諗起果首 愛的翅膀    真係辛苦晒..

↑嘩.... 佢地真係襯到絕啊 我又會亂諗野 >﹏<

..

可惜我已心有所屬啦!!!

 

 

 

2008-05-30 10:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 5 月 17 日  星期六

 

歡迎..

萬分歡迎..

萬分極度歡迎..

萬分極度超級歡迎..

萬分極度超級非常歡迎..

又有四本 寶貝 加入我既BL 大家庭啦!!!

真係值得鼓掌歡呼..... 多謝大家..

.


↑哩兩本係新鮮係台灣空運過黎架.. 係唔係充滿異國風情呢!? = =+


↑哩兩本雖然係響香港人手上買番黎.. 不過都係台灣出品.. 所以都好有異國風情架 = =+

講番哩幾日... 狂煲BL 漫畫

真係可以用 慾仙慾死 黎形容 

人地就比地震震到d 樓散晒 "責" 死

我會唔會有一日係比BL 既書 "責" 死嗱!? (呵呵....)

不過我絕對無對 四川地震 有唔尊敬既意思丫

人地行過都有捐錢架 !!!

我哩幾日都係咁周圍去搵工....

從來未試過咁想要錢 >﹏<

我要搵錢去台灣玩丫.... 所以一定要搵到工啊!!!

加油... 加油...

 

 

 

2008-05-17 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]