|
2008 年 5 月 30 日 星期五
| |
嘩... 哩幾日都好大雨丫
重要打埋雷... 完全唔想離開屋企
好彩琴日出去考中文oral 時無雨
不過都唔好得去邊.. 要去到柴灣果邊= ="
行出左地鐵站即刻有個的士站..
跟手重要遇埋個貴人.. 我都幾好運既..
不過落車時大家都無散紙..
結果佢就好有gentleman 風度咁比左
果間中學真係唔錯.. 幾乎對住成個海
考小組討論時.. 果三個男生就好有傳統女性既美德 -矜持
條題目都好好講..
香港政府應該立法市民在死後捐出器官 試談談你的看法
起碼好過考mock 時果條死人爛題目-校本評核
五點報到六點就考完.. 好丫
不過我要還錢= =" 唯有企係門口等
等左四十五分鐘.. 貴人終於出現啦
後來傾傾下
先知完來佢讀基考又住我屋企附近
真係啱到咁.. 呵呵..
唔知考英文oral 又會唔會遇到好似咁既貴人呢!?
..
貼下 韓庚 d 圖出黎.. 佢真係可以算係我地 祖國 既驕傲

↑講到佢就係唔可以唔諗起果首 愛的翅膀 真係辛苦晒..

↑嘩.... 佢地真係襯到絕啊 我又會亂諗野 >﹏<
..
可惜我已心有所屬啦!!!

|
| 2008-05-30 10:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 5 月 17 日 星期六
| |
歡迎..
萬分歡迎..
萬分極度歡迎..
萬分極度超級歡迎..
萬分極度超級非常歡迎..
又有四本 寶貝 加入我既BL 大家庭啦!!!
真係值得鼓掌歡呼..... 多謝大家..
.

↑哩兩本係新鮮係台灣空運過黎架.. 係唔係充滿異國風情呢!? = =+

↑哩兩本雖然係響香港人手上買番黎.. 不過都係台灣出品.. 所以都好有異國風情架 = =+
講番哩幾日... 狂煲BL 漫畫
真係可以用 慾仙慾死 黎形容
人地就比地震震到d 樓散晒 "責" 死
我會唔會有一日係比BL 既書 "責" 死嗱!? (呵呵....)
不過我絕對無對 四川地震 有唔尊敬既意思丫
人地行過都有捐錢架 !!!
我哩幾日都係咁周圍去搵工....
從來未試過咁想要錢 >﹏<
我要搵錢去台灣玩丫.... 所以一定要搵到工啊!!!
加油... 加油...
|
| 2008-05-17 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 181 | »
|