|
2008 年 2 月 3 日 星期日
| |
首先去左apm
之後出左太子
再去埋旺角
最後番去藍田..
行左咁耐都係要去到藍田先買到野
個天又要落住毛毛雨
唔擔遮會變落湯雞 擔遮又慊雨細 = ="
真係比個天玩死..
去到邊到個地下都濕漉漉
地鐵站更加幾乎做左水塘..
愈黎愈期望新年..
但係唔知點解個樣愈黎愈殘
年初一時驚會變成個樣襯唔起d 衫
( 呵.. 呵..... 有咩可能啊.. )
大陸果到開左間K 房.. 新年等我走去做歌後先

|
| 2008-02-03 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 2 月 1 日 星期五
| |
happy new year ~~
又放新年假啦..
不過哩幾日真係凍得好緊要..
唉............
哩幾日都唔知喊過幾多次
全部都係因為英文
搞到好似miss li 蝦我咁
其實係我自己情緒智商太低姐
要搵個機會同佢say sorry
都係因為佢我先覺得英文原黎真係可以咁有趣
係讀書生涯可以遇上一位咁好既老師
可能係我為人善良呱 ( 呵呵....^^ )
終於明白啟蒙老師既定義!!!!
畢業時真係要買紮花送比佢先得
我會繼續加油架.. 我就唔信我征服唔到英文..
新年淨係玩得果幾日
希望個天唔好落雨同埋暖番d 啦..
比我玩盡佢!!!
唔知點解學校今日會有金莎既花買
放學時.. kenny 買左兩支
一支比miss li 一支比miss wong
嘩.... 真係幾恐怖..
見住miss wong 攞住支花笑到好似第二春到咁= ="
我驚我會發惡夢
|
| 2008-02-01 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 181 | »
|