2008 年 2 月 3 日  星期日

 

首先去左apm

之後出左太子

再去埋旺角

最後番去藍田..

行左咁耐都係要去到藍田先買到野

個天又要落住毛毛雨

唔擔遮會變落湯雞  擔遮又慊雨細 = ="

真係比個天玩死..

去到邊到個地下都濕漉漉

地鐵站更加幾乎做左水塘..

愈黎愈期望新年..

但係唔知點解個樣愈黎愈殘

年初一時驚會變成個樣襯唔起d 衫
( 呵.. 呵.....  有咩可能啊.. )

大陸果到開左間K 房.. 新年等我走去做歌後先


 

 

2008-02-03 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 2 月 1 日  星期五

 

happy new year ~~

又放新年假啦..

不過哩幾日真係凍得好緊要..

唉............

哩幾日都唔知喊過幾多次

全部都係因為英文

搞到好似miss li 蝦我咁

其實係我自己情緒智商太低姐

要搵個機會同佢say sorry

都係因為佢我先覺得英文原黎真係可以咁有趣

係讀書生涯可以遇上一位咁好既老師

可能係我為人善良呱 ( 呵呵....^^ )

終於明白啟蒙老師既定義!!!!

畢業時真係要買紮花送比佢先得

我會繼續加油架.. 我就唔信我征服唔到英文..

新年淨係玩得果幾日

希望個天唔好落雨同埋暖番d 啦..

比我玩盡佢!!!

唔知點解學校今日會有金莎既花買

放學時.. kenny 買左兩支

一支比miss li 一支比miss wong

嘩.... 真係幾恐怖..

見住miss wong 攞住支花笑到好似第二春到咁= ="

我驚我會發惡夢

 

 

 

2008-02-01 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]