|
2007 年 10 月 1 日 星期一
| |
9月26號果晚既勁歌金曲知道棒棒堂會上去表演
聽到D 女仔捧到上天咪去聽下佢地唱咩咯
係佢地表演之前就比我見到 GOLF & MIKE
唔知點解成個人呆左一呆
有種明咩叫眼前一亮既衝動... 真係形到爆
之後到棒棒堂出場 .. 相較之下真係不值一提
唱果首死人歌叫咩大豬頭 又無跳舞6個企係上面都唔知做咩
重要係咁係到貶眼hardsell 可愛同青春
台下果d 可能撞邪先會覺得佢地靚仔既Fans 嗌到拆天
搞到我聽唔到佢地唱咩淨係見佢個嘴係咁旭同係咁貶眼 = ="
睇到我就黎精神錯亂
唔係我刻意去踩佢地.. 而係真係無野好值得讚..

↑6 個企晒上去都唔知做咩= =" 如果唔係有字幕我真係唔知佢地唱咩

↑第一眼望到佢到既時候.. 真係定左一定

↑他地唱緊< fight for you > 前面果個係MIKE 後面果個係GOLF >﹏<
|
| 2007-10-01 12:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 9 月 26 日 星期三
| |
咁多位中秋節快樂啊!!!!
我既中秋過得真係可以用一煱泡黎形容...
係apm 到同蔡成測 ( 佢唔配我用仆街黎形容 ) 炒大煱..
之後自己閃左..
費是留係到同個唔玩得既小氣鬼無聊
搵人去左個公園仔到玩燈籠.. 搵番晒d 童真
真係辛苦晒有人食左藥都肯落黎
三點幾番左屋企.. 玩一玩都可以玩足成4 個鍾
時間過得真係快... .
之後問番原黎我閃真係因禍得福
果堆人去左藍田個山頂到淨係玩牌玩左成晚.. 真係無聊至極

↑咁樣應該唔算係煲蠟呱.. 不過辛苦晒d 啊嬸去掛走佢

↑個燈籠爛爛地都要成5 蚊 = =" 本身無野掛住果條鐵線架
有人真係神通廣大到唔知係邊摘條樹枝落黎..
簡單黎講我哩個中秋過得都ok 開心架..
我唔會再比面任何人.. 我同你就係無friend 做
所謂近朱者赤近墨者黑.. 費是近得你多我都變埋小氣精
我有我既原則.. 唔係誤會唔誤會既問題..
而係你既行為果然不出我所料.. 依然都係咁幼稚..
明知身邊得番個傻仔都依然係到扮大佬..
自己獨行獨斷得黎又要control 晒所有人既行為
哩d 咁既「朋友」我不要也罷.. ..
講起黎我都要多謝你.. 又準備上演一場刺激萬分既戲比我睇!!
|
| 2007-09-26 05:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 181 | »
|