2007 年 10 月 1 日  星期一

 

9月26號果晚既勁歌金曲知道棒棒堂會上去表演

聽到D 女仔捧到上天咪去聽下佢地唱咩咯

係佢地表演之前就比我見到 GOLF & MIKE

唔知點解成個人呆左一呆

有種明咩叫眼前一亮既衝動... 真係形到爆

之後到棒棒堂出場 .. 相較之下真係不值一提

唱果首死人歌叫咩大豬頭 又無跳舞6個企係上面都唔知做咩

重要係咁係到貶眼hardsell 可愛同青春

台下果d 可能撞邪先會覺得佢地靚仔既Fans 嗌到拆天

搞到我聽唔到佢地唱咩淨係見佢個嘴係咁旭同係咁貶眼  = ="

睇到我就黎精神錯亂

唔係我刻意去踩佢地.. 而係真係無野好值得讚..

 

↑6 個企晒上去都唔知做咩= ="  如果唔係有字幕我真係唔知佢地唱咩

↑第一眼望到佢到既時候..  真係定左一定

↑他地唱緊< fight for you >    前面果個係MIKE  後面果個係GOLF  >﹏<

 

 

 

 

2007-10-01 12:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 9 月 26 日  星期三

 

咁多位中秋節快樂啊!!!!

我既中秋過得真係可以用一煱泡黎形容...

係apm 到同蔡成測 ( 佢唔配我用仆街黎形容 ) 炒大煱..

之後自己閃左..

費是留係到同個唔玩得既小氣鬼無聊

搵人去左個公園仔到玩燈籠.. 搵番晒d 童真

真係辛苦晒有人食左藥都肯落黎

三點幾番左屋企.. 玩一玩都可以玩足成4 個鍾

時間過得真係快... . 

之後問番原黎我閃真係因禍得福

果堆人去左藍田個山頂到淨係玩牌玩左成晚.. 真係無聊至極

 

↑咁樣應該唔算係煲蠟呱..  不過辛苦晒d 啊嬸去掛走佢

↑個燈籠爛爛地都要成5 蚊 = ="  本身無野掛住果條鐵線架
   有人真係神通廣大到唔知係邊摘條樹枝落黎..

 

簡單黎講我哩個中秋過得都ok 開心架..

我唔會再比面任何人.. 我同你就係無friend 做

所謂近朱者赤近墨者黑.. 費是近得你多我都變埋小氣精

我有我既原則.. 唔係誤會唔誤會既問題..

而係你既行為果然不出我所料.. 依然都係咁幼稚..

明知身邊得番個傻仔都依然係到扮大佬..

自己獨行獨斷得黎又要control 晒所有人既行為

哩d 咁既「朋友」我不要也罷.. ..

講起黎我都要多謝你.. 又準備上演一場刺激萬分既戲比我睇!!

 

 


 

2007-09-26 05:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]