2007 年 7 月 14 日  星期六

 

哩幾日真係過得好攸閑...

減直係爽到爆丫!!!

係哩到要"功"喜我表哥

佢真係入得到大學啊....

又靚仔又勁... 真係好鍾意我表哥啊>﹏<

同時我亦覺得自己鍾意耽美(男男同性愛)已經去到無法自拔既地步

我唔理人地點睇我啦~  真係太鍾意太鍾意

最後介紹埋幾個人........

↑我唔識佢...但表妹話佢真人好靚仔... 有d 靚女見到佢都好似
   食左糖咁開心~ 係咩!? 點解我淨係覺得佢好似係到賣緊手錶
   廣告咁既 = ="

↑我個靚靚大表姐啊... 影得好有藝術feel  雖然d 眼睫毛一睇
   就知係假... 但重係好靚^﹏^

 

 

2007-07-14 02:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 7 月 10 日  星期二

 

啱啱又睇多一次南遙既《 給遙不可及的你 》

雖然係第二次睇 但係重係有心痛既感覺啊!!!

當初都係因為哩本漫畫令我從此都淨係鍾意BL

諗諗下都有成半年時間無再睇男女愛情既漫畫

依家見到本漫畫個封面有男女攬埋一齊都有小小覺得核特

死啦........  咁我點算啊!?

不過唔理啦~

哩個故仔令我更加體會到咩係真正既愛 >_<

真係好感動... 好彩最後都係happy ending

如果唔係我一定會想殺左南遙

↑d 網友譯成既中文版  遲早我都一定因為耽美而走去學日文 = ="

 

↑哩對情人真係好苦...

 

 

 

↑x3 係其中既插圖  成套一共有成190p  都幾長但好值得 ^﹏^

 

 

 

2007-07-10 05:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]