2007 年 6 月 24 日  星期日

 

相信識得我稍為耐既人都知

我依家所鍾意既係GV

我好想係哩到介紹一個人

佢叫NAGI  係日本既一個男优

 初初係比佢既外形吸引左我去睇GV

同好多人一樣  開頭會好興奮同開心

但係唔知點解慢慢會開始留意到好多好多野

點解成日無端端會係到發呆

點解食煙會食到咁狼死

點解眼神望上去會覺得傷心

點解可愛既笑容後面總係好似收埋好多野

點解.........

跟住就痴左線咁去搵佢既資料

先知道原來果d 全部都唔係我既錯覺

佢既夢想係做一個model

可能當年小不更事才會選擇去拍gv 吧

當佢清楚自己既目標想要離去時

佢已經變成公司既紅牌搖錢樹

這些奸商會輕易放佢走嗎!?...不會!!

連準備簽約既模特兒公司亦離佢而去

咁他重可以點丫?

唔理佢有幾咁耀眼

終有一日都會淡出所有人既視線

等到公司肯放人佢亦已经錯過左太多太多野

點解我會一邊打個心一邊痛?

初初只係為左佢個樣而睇GV

但係依家竟然.....

雖然對於佢我唔知係唔係只有三分鐘熱度

但係哩一刻我可以肯定絕對係真!!

而家只係希望佢永遠都唔好再番去

果份純真既笑容可以永遠存在.....

希望下次再見時佢已經係一個模特兒

希望佢唔好放棄哩份得來不易既自由

就算GV已經成為一生既烙印

都唔好放棄追尋佢既夢想!!!!

而我實在太渺小............

 

 

 

 

2007-06-24 03:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 6 月 23 日  星期六

 

終於考完試啦!!!

由F.2 開始去自修室 

我覺得自己今年係最衰既一年

以前知d 野溫唔切都會臨急抱佛腳

但係今年就......

成日溫溫下係到發呆!!!

考試期間重晚晚玩電腦

熟我既人一定知我係到做埋d 咩"衰野"(我都唔想 但係唔得= =")

最衰都係自修室果班 " 奇呢甲乙丙丁戊 " (我姓懶的)

由奇是係有個男仔真係笑死我

我有d 懷疑佢有小小娘娘腔既傾向

著住條短到上大俾既短褲

對腳又幼 又白 又無毛 (不知恨死幾多女)

重要係到睇少女漫畫"伸士同盟"

又用埋同我一樣款一樣色既手機

重有就係佢部手機藍芽個名竟然叫 " lucky "
                 (無意中發現=v=)

真係好好笑....

淨係笑佢都不知為我沉悶既溫書旅程帶黎幾多歡樂!!

不過有人好沮喪丫係個考試到

但係我就咩都唔可以做...點算啊!!!?


各位...暑假到啦!!!

大家要加油努力咁玩盡佢啊

最後送上幾張相................

Keroro之除襪篇

↑睇唔睇得清楚啊  佢竟然係個班到除襪同鞋 (落雨濕左都唔使咁= =")

↑重要誇張到將對襪"朗"係果到

↑黎個近鏡  唔可以唔寫個服字比佢 =_="

萍萍之送行篇

↑去完自修室 萍萍係到"喊"住送我走啊 >﹏<

↑重要揮動佢手上果張紙巾 = ="

我的最愛篇    

↑ Honey 啊  點解你則面咁靚既

↑再黎多張 (要殺死我啦)

↑估唔估到佢點解會有哩個表情啊 哈哈.....
   咪就係因為啱啱係個海到上緊水咯

↑佢係到扮緊招財猫  >﹏< 

↑Darling 你真係好乖啊

↑你唔可以咁乖架  會比人蝦架 >﹏<

↑哈... 原黎你都好鬼馬

↑睇唔睇到佢d 眼捷毛啊 又係恨死幾多女啊
   重有佢d 皮膚啊  滑到好想摸 好想知佢係食咩大 =="

↑快d 望番過黎 >﹏<

↑Baby  你既笑容真係好可愛同好純丫

↑Baby 訓著左  邊個都唔準嘈

↑我有幾句說話好想同你講:
   無論你依家係邊到!!
   你都一定要過得好開心好開心
   永遠都唔好再番黎
   我寧願永遠都見唔到你都唔想你再以咁既方式出現
   你一定要加油努力
   永遠都唔好比果份純真既笑容消失 

 

 

 

2007-06-23 02:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]