|
2007 年 6 月 24 日 星期日
| |
相信識得我稍為耐既人都知
我依家所鍾意既係GV
我好想係哩到介紹一個人
佢叫NAGI 係日本既一個男优
初初係比佢既外形吸引左我去睇GV
同好多人一樣 開頭會好興奮同開心
但係唔知點解慢慢會開始留意到好多好多野
點解成日無端端會係到發呆
點解食煙會食到咁狼死
點解眼神望上去會覺得傷心
點解可愛既笑容後面總係好似收埋好多野
點解.........
跟住就痴左線咁去搵佢既資料
先知道原來果d 全部都唔係我既錯覺
佢既夢想係做一個model
可能當年小不更事才會選擇去拍gv 吧
當佢清楚自己既目標想要離去時
佢已經變成公司既紅牌搖錢樹
這些奸商會輕易放佢走嗎!?...不會!!
連準備簽約既模特兒公司亦離佢而去
咁他重可以點丫?
唔理佢有幾咁耀眼
終有一日都會淡出所有人既視線
等到公司肯放人佢亦已经錯過左太多太多野
點解我會一邊打個心一邊痛?
初初只係為左佢個樣而睇GV
但係依家竟然.....
雖然對於佢我唔知係唔係只有三分鐘熱度
但係哩一刻我可以肯定絕對係真!!
而家只係希望佢永遠都唔好再番去
果份純真既笑容可以永遠存在.....
希望下次再見時佢已經係一個模特兒
希望佢唔好放棄哩份得來不易既自由
就算GV已經成為一生既烙印
都唔好放棄追尋佢既夢想!!!!
而我實在太渺小............



|
| 2007-06-24 03:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 6 月 23 日 星期六
| |
終於考完試啦!!!
由F.2 開始去自修室
我覺得自己今年係最衰既一年
以前知d 野溫唔切都會臨急抱佛腳
但係今年就......
成日溫溫下係到發呆!!!
考試期間重晚晚玩電腦
熟我既人一定知我係到做埋d 咩"衰野"(我都唔想 但係唔得= =")
最衰都係自修室果班 " 奇呢甲乙丙丁戊 " (我姓懶的)
由奇是係有個男仔真係笑死我
我有d 懷疑佢有小小娘娘腔既傾向
著住條短到上大俾既短褲
對腳又幼 又白 又無毛 (不知恨死幾多女)
重要係到睇少女漫畫"伸士同盟"
又用埋同我一樣款一樣色既手機
重有就係佢部手機藍芽個名竟然叫 " lucky "
(無意中發現=v=)
真係好好笑....
淨係笑佢都不知為我沉悶既溫書旅程帶黎幾多歡樂!!
不過有人好沮喪丫係個考試到
但係我就咩都唔可以做...點算啊!!!?
各位...暑假到啦!!!
大家要加油努力咁玩盡佢啊
最後送上幾張相................
Keroro之除襪篇

↑睇唔睇得清楚啊 佢竟然係個班到除襪同鞋 (落雨濕左都唔使咁= =")

↑重要誇張到將對襪"朗"係果到

↑黎個近鏡 唔可以唔寫個服字比佢 =_="
萍萍之送行篇

↑去完自修室 萍萍係到"喊"住送我走啊 >﹏<

↑重要揮動佢手上果張紙巾 = ="
我的最愛篇

↑ Honey 啊 點解你則面咁靚既

↑再黎多張 (要殺死我啦)

↑估唔估到佢點解會有哩個表情啊 哈哈.....
咪就係因為啱啱係個海到上緊水咯

↑佢係到扮緊招財猫 >﹏<

↑Darling 你真係好乖啊

↑你唔可以咁乖架 會比人蝦架 >﹏<

↑哈... 原黎你都好鬼馬

↑睇唔睇到佢d 眼捷毛啊 又係恨死幾多女啊
重有佢d 皮膚啊 滑到好想摸 好想知佢係食咩大 =="

↑快d 望番過黎 >﹏<

↑Baby 你既笑容真係好可愛同好純丫

↑Baby 訓著左 邊個都唔準嘈

↑我有幾句說話好想同你講:
無論你依家係邊到!!
你都一定要過得好開心好開心
永遠都唔好再番黎
我寧願永遠都見唔到你都唔想你再以咁既方式出現
你一定要加油努力
永遠都唔好比果份純真既笑容消失
|
| 2007-06-23 02:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 181 | »
|