2007 年 5 月 28 日  星期一

 

十幾年啦!! 我做左十幾年人都未試過咁憎一個人

你到底想點啊? 係個班到你就可以肆無忌憚咁講野

我出聲你就係咁串我....... 你無野啊!?

同女人一樣咁斤斤計較  一d 男士應有既風度都無

不如我比條裙你著幫你化埋個妝啊笨....

同隔離班d 人炒晒大煱重好意思走上去人地屋企玩

都唔知係唔係哩d 唔知醜既性格所以成日係到扮晒領袖

重要無人會聽你支笛果下先笑死我丫

邊個反抗你就淨係識得係到凶人

除左哩樣你重識d 咩啊?

人地一個女仔黎架!! 你使唔使做得咁絕啊~~

當初就係寶依家就係草....

咁算點啊?

我除左可以用賤男黎形容你真係諗唔到其他形容詞咯!!

咩全班除左cyan 你全部都唔會放左眼內..

咩你討論時真係可以勁到咁咩?

我同你一齊討論過我又唔覺咯!!

我都想同你講一句

"全班除左你之外我個個都放左眼內丫"

你咪再咁驕傲試試咯!!

到最後笑住果個會係我..

我就睇你今次考試會唔會再創新低

到時就真係笑大我個嘴啦!!!

你最好唔好再惹我.. 最多咪反面咯

唔通你真係可以咬我食啊

...........蔡成測..............

我折墮你會比我有過之而無不及啊

完!!!

 

 

 

 

2007-05-28 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 5 月 26 日  星期六

 

今日番學校考試  貧富懸殊= ="

之後去左睇<蜘蛛俠3>  好睇....

睇完之後去左公園到邊食蛋糕邊傾計

真係好耐都無試過咁開心!! 

始終係你面前既我永遠都係最坦誠 .^^.

由下個禮拜開始要努力..

 



琴日係總部下面果個巴士站影到張相

真係好搞野..

↑>﹏<  好搞野.. 真係好似你!!  (唔使周圍望啦!! 就係你 )

 

 

我最近多左個至愛

我真係就黎比佢迷到死啦= ="

↑唔知點解我次次見到佢都會好興奮 ..

 

↑好可愛丫...

 

↑你殺左我啦 >﹏<

相信你都同我一樣對佢一見鍾情  呵呵..

 


不知不覺寫日記已經寫左有成3.4 年!!

睇番以前果d 真係有好多既甜酸苦辣係裡面..

同埋有d 睇住自己成長既感覺= ="

曾經有3 篇係自己最深刻...

http://blog.qooza.hk/blog.php?datefrom=2005-11-9&user=poxtpet&month=11&year=2005
2005/11/9  曾經.. 我地係一對形影不離既朋友  為左紅會我地竟然反目成仇 到依家大家依然無野講 
   到底值唔值得!?

http://blog.qooza.hk/blog.php?datefrom=2006-9-1&user=poxtpet&month=9&year=2006
2006/9/1  哩段咁深刻既友誼.... 令我自愧不如


http://blog.qooza.hk/blog.php?datefrom=2006-11-24&user=poxtpet&month=11&year=2006
2006/11/21  關梓俊.. 你裝人裙底果件事真係令我終身難忘= ="


 

從前所許下既承諾同埋所有既甜言蜜語
如今都逐一落空...
到底係你地既錯定係時間既錯!!?
可怕的時間沖淡了一切
而你... 更加可怕!!!

其實都好搞笑... 根本就無我插手既餘地..

 

 

 

2007-05-27 01:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]