2007 年 5 月 6 日  星期日

 

post 番一張舊貼紙相出黎..

↑見到真係好無奈.. 上面果三個係到扮花(包括我自己=.=") 
   萍萍同聰聰真係笑到我碌晒地

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

以下係某個人xanga 既內容....

 

今日11點多d落左head...hea左陣就出左睇144操...
係咁易講左兩句冇用既廢話啦...相信是沒什麼大作用的...哈哈=.="

↑估唔到佢都會有自覺~~ 真的有點兒想打他的衝動 ( 可惜唔夠打.. )

 

考試前夕往往都係趕住做紅會d 野..

做晒就開開心心去考試!!

所以依家個個星期六.日都嫁左比紅會

但我都好樂意......

人地話只有不斷工作就會忘記唔開心既野

哩個亦都係我咁愛紅會既原因

佢永遠都係我既避難所!!

係見唔到既情況下就可以盡情咁笑

唔會有多餘時間去猜想到底身在何方

兩年前係咁!!!

依家!? 亦都一樣.....

咁個結局又是否相同???

哩一次又係唔係要再一次逼自己企到好遠好遠咁去因笑而笑.....

 

 

 

 

2007-05-06 01:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 5 月 3 日  星期四

 

 

今日放學搭車經過何明華時見到溫生

真係好Q !!

見到佢好攰  不過又靚仔左

會考真係好辛苦.....

 

點解兩年前既恐懼會番晒黎架.....

我到底驚d 咩啊!!

重有d 咩值得我去驚啊..

都係我自己衰

點解我要咁唔開心啊

為咩啊!!!!

我無咁偉大做得到去旁觀笑容。。

人地俾既所有快樂係果個無情既地方都會消散殆盡

犯賤....................

 

 

2007-05-03 07:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]