|
2007 年 7 月 19 日 星期四
| |
今天我去了海洋公園...
那裡很好玩!!
~完~
今日去左4 年無去過既海洋公園玩
只可以用一個熱字黎形容!!
d 機動遊戲幾乎玩晒
雖然無我想像中咁刺激 不過都幾好玩
朝頭早同啊姨飲茶
見到我個靚仔表哥啊 >﹏<
佢唔知幾時電巒左個頭
靚仔到震..... 果d 幽默感又勁左

↑係高處影落去.... 個麼天輪真係好細

↑果舊好核突既黑色就係魔鬼魚....

↑旋轉木馬唔知幾時變左旋轉熊貓 = ="

↑真係好靚.... 但唔知點解會諗起昂平果件事~ 有d 驚
今日都幾開心!! 但就攰到p 晒k ..... 我諗下次再去ocean park 可能又係4 年之後既事
推介一本小說......

↑啊撤 既作品《蝴蝶牙醫》
真係唔錯架..篇幅又短..d 字又大隻.. 好容易睇
同埋內容真係幾正
遲d 再去搵埋佢其他既作品^﹏^
|
| 2007-07-20 12:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 7 月 15 日 星期日
| |
今日去左石澳BBQ
咁既天氣去仲要坐係個熱辣辣既火爐格離
真係人生一大享受
玩完集體Game 後
d 人話落水玩...
我本來唔諗住濕架
棟係個沙灘邊大約d 水浸到小腿果到咁睇住d 人唔好行到咁出
點知後面突然比人潑左好多水過黎
咁就濕左半邊身
原來係kenny 哩個香港真係細= ="
咁都撞到~
走既時候個個都變晒聖誕老人 個鼻勁紅
晒到傷晒 勁搞笑!!
雖然我無 但我變左舊黑碳 好慘!!

↑大合照...

↑佢d 皮膚咁白著條紅色既沙灘褲真係好核突= ="
加上仲要無啦啦係上身綁條毛巾 真係有博打之謙

↑真係多人到暈~
今日仲係香港回歸十周年既咩咩步操表演
紅十字會都有份啊!! 你地係最正架^﹏^
|
| 2007-07-16 11:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 181 | »
|