2007 年 7 月 19 日  星期四

 

今天我去了海洋公園...

那裡很好玩!!

                    ~完~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

今日去左4 年無去過既海洋公園玩

只可以用一個熱字黎形容!!

d 機動遊戲幾乎玩晒

雖然無我想像中咁刺激  不過都幾好玩

朝頭早同啊姨飲茶

見到我個靚仔表哥啊 >﹏<

佢唔知幾時電巒左個頭

靚仔到震..... 果d 幽默感又勁左


↑係高處影落去.... 個麼天輪真係好細

↑果舊好核突既黑色就係魔鬼魚....

↑旋轉木馬唔知幾時變左旋轉熊貓 = ="

↑真係好靚.... 但唔知點解會諗起昂平果件事~ 有d 驚

 

今日都幾開心!! 但就攰到p 晒k ..... 我諗下次再去ocean park 可能又係4 年之後既事

 

 

推介一本小說......

啊撤 既作品《蝴蝶牙醫》
   真係唔錯架..篇幅又短..d 字又大隻.. 好容易睇
   同埋內容真係幾正
   遲d 再去搵埋佢其他既作品^﹏^

 

 

 

 

2007-07-20 12:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 7 月 15 日  星期日

 

今日去左石澳BBQ

咁既天氣去仲要坐係個熱辣辣既火爐格離

真係人生一大享受

玩完集體Game 後

d 人話落水玩...

我本來唔諗住濕架

棟係個沙灘邊大約d 水浸到小腿果到咁睇住d 人唔好行到咁出

點知後面突然比人潑左好多水過黎

咁就濕左半邊身

原來係kenny  哩個香港真係細= ="

咁都撞到~

走既時候個個都變晒聖誕老人  個鼻勁紅

晒到傷晒    勁搞笑!!

雖然我無 但我變左舊黑碳 好慘!!

↑大合照...

↑佢d 皮膚咁白著條紅色既沙灘褲真係好核突= ="
   加上仲要無啦啦係上身綁條毛巾  真係有博打之謙

↑真係多人到暈~

 

今日仲係香港回歸十周年既咩咩步操表演

紅十字會都有份啊!!  你地係最正架^﹏^

 

 

 

2007-07-16 11:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]