2007 年 7 月 9 日  星期一

 

今日去左西九龍踩冰!!!

d 粉腸一個二個遲到成半個鍾

搞到我地好似企街咁棟左係到等...

入到冰場好涷~

竟然比我見到個成40張野既aunty 係個場
中間著住對冰鞋係到做瑜珈肩一字馬 = ="

真係一百歲唔死都有新聞......

之後去左食壽司

估唔到咁平重要任食

搞到我係咁嗌三文魚 ( 真係好正.... )

夜晚成十點先番到屋企!!!

無意中比我睇左果 "出" 《大國掘起》

個主持真係好勁   又有料幽默感又勁!!!

笑到我死!!  佢講既野真係可以成為經典...

==========================================

經典1:

荷蘭人既性格好真同埋好團結.. 會將鍾意錢既性格毫

無保留咁表現出黎..相反中國人就可以用一個字黎代表...

起初只係一d 小人先會講假話...直至50 年代初期.. 假話已

經普及左全中國... 到70 年代假話已經變成假藥、假食物同

假貨....如果唔係外國海關既檢查嚴謹.. 相信中國早已經稱霸

左全世界... 因為大部份人都係比哩d 假野毒死... 中國就

唔需要再用武力去侵略!!!

============================================

經典2:

相信好多人都知道荷蘭花卉業發展已經相當薘勃... 你甚至

可以係荷蘭大部分既地方都聞到陣陣花香.. 而香港既公園

就有一個好大既特色.. 就係無花.. 相信香港人見最多花既

地方應該都係殯儀館條街...

============================================

 真係笑死我~ 特別係最後果幾句說話.... 佢串人既功力相信已經爐火純青

到升得上神台既階段 = =""

 

 

 

2007-07-10 12:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 7 月 7 日  星期六

 

琴晚3:00訓...

今日7:30 起身

攰到成隻喪屍咁走去換衫~

今日係小學一年一度既畢業典禮

身為舊生既我番到去上到禮堂見到好多人

好多小學同學  個個都唔同左樣

應該既...如果無變先得人驚丫!!!

見番好多係觀瑪讀既同學  好自卑.....

↑箭咀指住既係我六年班既班主任  真係好多謝佢  比左一年咁開心既日子我  馬sir 我愛你啊 >﹏<

 

↑講起我對母校既感覺....實在太複雜......

 

↑係哩到流過幾多眼淚~ 我都唔知!!!
   但係如果無果d 眼淚就唔會有今日既我

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

《絕愛》我無論如何就算搵篇天涯海角都一定要搵到你

 

 

 

 

 

2007-07-07 07:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]