|
2007 年 7 月 5 日 星期四
| |
激死我....激死我.....就黎激死我....
睇到篇內地報導有關同性愛
個題目竟然係:
同性色情漫畫毒害少女


======================================================
我頂......
咩毒害少女 咩不健康思想咁難聽啊!!!
我依家咪一樣食得訓得走得
又無任何心理障礙
不知幾健康.....
咩畫面印刷粗劣 ...文字小如螞蟻 啊
自己本身對佢有偏見就係咁係到踩
過份到仲要用埋不堪入目d 咁既字眼
使唔使咁丫!?
唔鍾意咪唔好睇咯 我地逼你咩
懶係搬晒d 專家出黎
專家咪又係人一個
唔可以將心比己去明白我地就話係病態
都痴線....................
況且依家哩個社會唔係提倡平等咩
我地不但無歧視佢地反而支持
咁又點計啊!!?
我地鍾意d 咩唔需要你地去評論咯
更加唔關你地事啊!!!!
|
| 2007-07-05 12:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 7 月 1 日 星期日
| |
哩排考完試...
依家日日有得係屋企Hea 簡直係享受
真係好得閒!!
好耐未試過咁得閒
我亦都唔使過住幾乎攬住本書訓既生活
遲d 又有排忙
但係... 咁樣係唔係真係一件好事!?
為左唔好比自己亂諗野~
我哩幾日都過得好充實啊
日日都係到發左癩咁狂玩勁舞
玩到我都有D 覺得自己既手指好似唔係咁聽使
唔會有人估我日日係到煲GV咁衰呱!!
自從我知道左NAGI 既野到依家我都無再睇啦
(我真係好乖 )
講起GV 真係就黎激死我
竟然比我知道左NAGI 又有新作品會推出啊
重要新到啱啱6 月尾先出
睇D 劇照真係心痛死我 >_<
佢又瘦左啊 本身已經夠瘦啦 再瘦落去就無架啦
不過有網友話其實係之前拍落
依家先攞出黎只不過想掩飾NAGI 走左既事實
如果係真就好啦!!!
間死人死人死人公司~
就黎激死我......
不過好好彩我今日遇到樣開心野令我未至於爆炸
我無意中係個論壇到發現左張好感動好感動既相啊

(真人)
↑真係好溫馨啊>﹏< 睇到我就黎喊出黎
你睇下佢地既眼神幾溫柔 真係好幸福啊
終於明白點解會有人認為哩個世界上如果無女人會更好
搞到我好有想做男仔既衝動..
不過我對百合(女同性戀)絕對無興趣丫
|
| 2007-07-02 12:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 181 | »
|