2007 年 7 月 5 日  星期四

 

激死我....激死我.....就黎激死我....

睇到篇內地報導有關同性愛

個題目竟然係:

同性色情漫畫毒害少女

======================================================

我頂......

毒害少女 不健康思想咁難聽啊!!!

我依家咪一樣食得訓得走得 

又無任何心理障礙 

不知幾健康.....

畫面印刷粗劣 ...文字小如螞蟻

自己本身對佢有偏見就係咁係到踩

過份到仲要用埋不堪入目d 咁既字眼

使唔使咁丫!?

唔鍾意咪唔好睇咯  我地逼你咩

懶係搬晒d 專家出黎

專家咪又係人一個

唔可以將心比己去明白我地就話係病態

都痴線....................

況且依家哩個社會唔係提倡平等咩

我地不但無歧視佢地反而支持

咁又點計啊!!?

我地鍾意d 咩唔需要你地去評論咯

更加唔關你地事啊!!!!

 

 

2007-07-05 12:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 7 月 1 日  星期日

 

哩排考完試...

依家日日有得係屋企Hea 簡直係享受

真係好得閒!!

好耐未試過咁得閒

我亦都唔使過住幾乎攬住本書訓既生活

遲d 又有排忙

但係... 咁樣係唔係真係一件好事!?

為左唔好比自己亂諗野~

我哩幾日都過得好充實

日日都係到發左癩咁狂玩勁舞

玩到我都有D 覺得自己既手指好似唔係咁聽使

唔會有人估我日日係到煲GV咁衰呱!!

自從我知道左NAGI 既野到依家我都無再睇啦
(我真係好乖 )

講起GV 真係就黎激死我

竟然比我知道左NAGI 又有新作品會推出啊

重要新到啱啱6 月尾先出

睇D 劇照真係心痛死我 >_<

佢又瘦左啊  本身已經夠瘦啦 再瘦落去就無架啦

不過有網友話其實係之前拍落

依家先攞出黎只不過想掩飾NAGI 走左既事實

如果係真就好啦!!!

間死人死人死人公司~

就黎激死我......

不過好好彩我今日遇到樣開心野令我未至於爆炸

我無意中係個論壇到發現左張好感動好感動既相啊

 


         (真人)

↑真係好溫馨啊>﹏< 睇到我就黎喊出黎  
   你睇下佢地既眼神幾溫柔  真係好幸福啊
   終於明白點解會有人認為哩個世界上如果無女人會更好
   搞到我好有想做男仔既衝動..
   不過我對百合(女同性戀)絕對無興趣丫

 

 

2007-07-02 12:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]