2007 年 5 月 13 日  星期日

 

星期五傻仔生日啊....

今日d 人上總部諗住比個驚喜佢

唔知點解攞左個所謂既蛋糕出黎

竟然間會變左冷場!!! 大家都你眼望我眼

勁抵死。。。。

↑果到有成20 個人 d人係到諗點分   有人話倒不如啄爛個cake 算= ="

 

↑佢就黎切完啦!!   d人就 "ready..... Go!! "  搶丫..........
   @﹏@係張相估唔到可以見到朱兄那誘人既則面

 

萍萍換左手機啊 Nokia 既6288  我識既人都幾多人用 好靚.....

星期六咁都比我係apm 撞到kenny 同陳琪恩佢地

一王四后   一個字 " 勁 " !!!

 

最後祝母親節快樂~~~~

 

今日知道..

原來我也做得到

我有信心去用從前既眼睛望向你 ^^

 

 

2007-05-13 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 5 月 12 日  星期六

 

紅十字會既步操考試重有一個禮拜就係

加油!!!!!

就等果份不該有的思想擺晒係哩到.....

好耐無同表妹傾過計

真係好驚訝自己係佢面前既坦率

難得有番心情打日記

擺多d 野上黎先.......

↑兩年前既我 ~^^~  小女子獻醜了

↑紅會既我  好彩企得後姐 (你見我唔到 你見我唔到....)

↑可能張相比我縮得太細所以有d 蒙= ="
   等我黎介紹下紅會既好友啦
   girls x 3 係梁式芝既 (自卑..) 
   帶眼鏡係出自觀瑪 (更加自卑....)
   重有就緊係好有男人味既區長啦^^ 

↑果個遮仔衫就係我表妹啦  果然有其表姐必有其表妹 呵呵.....

 

 

 

 

 

2007-05-12 12:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]