2007 年 2 月 13 日  星期二

 

萬歲!!! 萬歲!!!

番埋聽日就放假啦~

new year 我黎啦

今日係我F.4 以黎第一次遲到

失敗..... 都好既

唔使聽校長嗡廢話

上英文堂

kenny 第一句就同我講:

「你知唔知我琴晚夢到d 咩?」

「我見到你係到唱歌.......」

好hurt 丫 >﹏<

我知我唱得難聽 都唔使咁架

早知琴日唔鬼出去唱k 啦

之後無驚無險又到放學既時間

聽日係情人節.....

情人節快樂啦各位!

2007-02-13 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 2 月 8 日  星期四

 

new year holiday丫

快d 黎啦>﹏<

等得好苦

希望藉著假期好好調整下自己

我成個人都好似有d 壞壞地咁

太多野係同一時間發生啦

2007-02-08 07:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]