2006 年 12 月 27 日  星期三

 

今日去左唱觀塘唱k啊

本黎諗住去唱k lunch 架嘛

點知去到係啪happy hour

唱左八十幾蚊啊 有d 肉赤 >﹏<

唔知點解好似覺得對漫畫果種狂熱又番晒黎

講多樣好過引既野你聽啊

我今日打電話唔知點解好緊張啊

咁代表左d 咩呢 !?

↑影得唔係好清楚tim 

↑佢地竟然係k 房到大打出手﹏

↑聰聰比人挑逗啊 =v="

↑最搞笑哩張 我都有d 佩服自己既攝影技術   咁都比我影到 萍萍果時係旭緊黎唱歌 所以有d 蒙

2006-12-28 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 12 月 25 日  星期一

 

聖誕快樂!!!

今日去左踩單車

本黎諗住識踩唔會仆街

點知去到就黎完時真係訓低左

連人帶車跌左係條路到

好似表演馬戲咁 機乎打左個關斗

勁啊~

↑索血果張紙巾啊!!

↑跌損左個"桼頭哥" 啊  條褲都穿埋﹏

↑跌低時痛到笑唔出  萍萍為左令我笑  搞到成隻猩猩咁  勁搞笑!!

↑偷拍成功 >﹏<

2006-12-25 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]