|
2006 年 12 月 27 日 星期三
| |
今日去左唱觀塘唱k啊
本黎諗住去唱k lunch 架嘛
點知去到係啪happy hour
唱左八十幾蚊啊 有d 肉赤 >﹏<
唔知點解好似覺得對漫畫果種狂熱又番晒黎
講多樣好過引既野你聽啊
我今日打電話唔知點解好緊張啊
咁代表左d 咩呢 !?

↑影得唔係好清楚tim

↑佢地竟然係k 房到大打出手﹏

↑聰聰比人挑逗啊 =v="

↑最搞笑哩張 我都有d 佩服自己既攝影技術 咁都比我影到 萍萍果時係旭緊黎唱歌 所以有d 蒙
|
| 2006-12-28 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 12 月 25 日 星期一
| |
聖誕快樂!!!
今日去左踩單車
本黎諗住識踩唔會仆街
點知去到就黎完時真係訓低左
連人帶車跌左係條路到
好似表演馬戲咁 機乎打左個關斗
勁啊~

↑索血果張紙巾啊!!

↑跌損左個"桼頭哥" 啊 條褲都穿埋﹏

↑跌低時痛到笑唔出 萍萍為左令我笑 搞到成隻猩猩咁 勁搞笑!!

↑偷拍成功 >﹏< |
| 2006-12-25 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 181 | »
|